تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳

رنگ موی سال ۱۴۰۳

برای رنگ مو سال ۱۴۰۳ و رنگ مو عید ۱۴۰۳، می‌توانید از رنگ‌های بلوند کرمی، خرمایی، بلوطی، مسی، خرمایی بلوند، قرمز زنجبیلی، کاراملی و… استفاده کنید.

رنگ موی مناسب عید نوروز ۱۴۰۳

رویداد۲۴ هدی کاشانیان: مدل و رنگ موی شما این قدرت را دارد که یک مد باشد و تا حدی شخصیت شما را نشان دهد. این رنگ مو‌های روشن و تیره نشان می‌دهد که شما با کلاس و خلاق هستید. در آستانه سال نو بسیاری از خانم‌ها به دنبال زیبایی و تغییراتی در ظاهر خود هستند، اگر شما هم جزء این دسته از خانم‌ها هستید، باید بدانید تاثیر رنگ مو بر چهره بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید! با رنگ کردن مو‌ها در سال جدید با رنگ مو‌های ترند سال ۱۴۰۳ زیباتر و جذابتر از همیشه به نظر خواهید.

عید ۱۴۰۳ موهایتان را تیره نکنید!

بعضی از خانم‌ها گمان می‌کنند که رنگ موی تیره چهره‌شان را جوان‌تر و زیباتر می‌کند، اما هرگز این‌گونه نیست. زمانی که موهایتان را یکدست مشکی بدون ایجاد رگه‌های روشن‌تر یا متفاوت کنید، خطوط و چروک‌های ظریف، برجسته می‌شوند؛ بنابراین بهتر است از تیره‌کردن موهایتان صرف‌نظر کنید و اگر به رنگ‌های تیره علاقه دارید به‌جای مشکی کردن موهایتان از رنگ شاه‌بلوطی استفاده کنید. انتخاب رنگ موی مناسب بسیار مهم است بنابراین دقت کنید تا چهره شما پیر نشان داده نشود.

برای انتخاب رنگ موی مناسب رنگ طبیعی مو‌های خود را هرگز فراموش نکنید. اشتباه دیگری که بسیاری از خانم‌ها آن را انجام می‌دهند این است که رنگ طبیعی موهایشان را به میزان زیادی تغییر می‌دهند. شما هرگز نباید رنگ متضاد موهایتان را انتخاب کنید؛ زیرا تغییرات زیاد و شدید ممکن است با رنگ پوست شما هماهنگ نبوده و شما را مسن‌تر کند.

آمبره شیک‌ترین حالت مو

آمبره از جمله زیباترین تکنیک‌های رنگ‌کردن مو در چندین سال اخیر است. در این روش ریشه مو‌ها تا چندین سانتی‌متر به رنگ تیره بوده و ساقه مو‌ها رنگی روشن‌تر از ریشه آن‌ها دارد. امسال عید مو‌های شما را آمبره کنید؛ زیرا رنگ‌کردن تمام مو‌ها نیاز به مراقبت مداوم دارد و با مراقبت‌نکردن از رنگ موهایتان پیرتر به نظر می‌رسید.

رنگ مو عید سال ۱۴۰۳

برای رنگ مو سال ۱۴۰۳ و رنگ مو عید ۱۴۰۳، می‌توانید از رنگ‌های بلوند کرمی، خرمایی، بلوطی، مسی، خرمایی بلوند، قرمز زنجبیلی، کاراملی و… استفاده کنید که در ادامه به ویژگی‌های هر کدام می‌پردازیم:

• رنگ موی خرمایی: رنگ موی خرمایی همان رنگ موی سال ۱۴۰۳ است که به ظاهر شما لوکس و پرانرژی می‌بخشد. این رنگ مو به شما ظاهری درخشان و منحصربه‌فرد می‌دهد و در میان تمام رنگ‌های روشن، پاستلی و بلوند، می‌تواند شما را از دیگران بالاتر بیاورد. رنگ موی خرمایی از جمله رنگ‌هایی است که می‌توان به آن با استفاده از مواد طبیعی دست یافت. 

• رنگ موی مسی: در سال جدید، ما دوباره شاهد ترند شدن رنگ موی مسی هستیم که در سال ۱۴۰۲ نیز مورد توجه قرار گرفته بود. زیبایی و شادابی این رنگ مو به شما انرژی خوبی می‌دهد و ترکیب آن با رنگ قهوه‌ای بلوطی معرکه می‌شود. پس اگر به دنبال یک هایلایت گرم و تیره می‌شود، ترکیب مسی و قهوه‌ای بلوطی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما به یاد داشته باشید که اگر قصد رنگ کردن موهایتان در دوران پریود را دارید، ممکن است رنگ مسی به خوبی روی مو‌های شما باز نشود. بنابراین، بهتر است این کار را به زمان دیگری موکول کنید.

رنگ موی مناسب عید نوروز ۱۴۰۳

• قرمز زنجبیلی: رنگ موی قرمز زنجبیلی یا جینجر قرار است بعد از سال‌ها دوباره به‌عنوان یکی از ترند‌های سال ۱۴۰۳ بازگردد، که بدون شک یک انتخاب فوق‌العاده است! این رنگ، با طیف گرم و لوکس خود که ته مایه‌های قرمز زنجبیلی را داراست، بسیار خیره کننده است. نگهداری از این رنگ بر روی مو‌ها بسیار ساده است و برای هر بار تمدید و درخشان کردن فقط به یک رنگساژ نیاز دارد. با توجه به سلیقه‌ی شما، می‌توانید درجه روشن یا تیره بودن این رنگ را تغییر داده و آن را به رنگ موی مورد علاقه‌تان در سال جدید تبدیل کنید.

• بلوند کرمی: «رنگ موی عید ۱۴۰۳» نسبت به سایر بلوندها، طلایی‌تر و گرم‌تر است. با ترکیب آن با بلوند‌های سرد و یخی، ظاهری عالی و جذاب به شما می‌بخشد. بهترین نتیجه زمانی حاصل می‌شود که این رنگ بر روی پایه‌های بلوند تیره تا قهوه‌ای خاکستری روشن اعمال شود. آرایشگران حرفه‌ای برای اجرای این رنگ مو، از ۲ یا ۳ رنگ مختلف بلوند کرمی استفاده می‌کنند و سپس با استفاده از هایلایت بلوند کرمی، به مو‌ها ظاهری درخشان و جذاب می‌بخشند.

• قهوه‌ای بلوطی: رنگ موی قهوه‌ای بلوطی یکی از رنگ‌های ترند سال ۱۴۰۳ است که به دلیل جذابیت و جذب توجه علاقمندان به رنگ‌های تیره، مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما تمایل دارید رنگ موی تیره داشته باشید، اما از رنگ‌های خرمایی و مشکی خوشتان نمی‌آید، این رنگ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. رنگ موی قهوه‌ای بلوطی نسبت به رنگ‌های طلایی، غنی‌تر و عمیق‌تر است و باعث ایجاد سایه‌ای زیبا بر روی چهره‌تان می‌شود. این رنگ همچنین باعث بهبود و زیباتر دیده شدن چهره شما خواهد شد.

• بلوند خرمایی: رنگ موی عید ۱۴۰۳ یکمی خاص و منحصربه‌فرد است. این رنگ از ترکیب بلوند کرم مات و بلوند خرمایی کمرنگ به دست می‌آید که به ظاهر شما خاص و جذاب می‌بخشد. این رنگ دارای سایه‌های ظریفی است و بدون هایلایت‌های قوی و مشخص، مو‌های شما را به طور کاملاً طبیعی نشان می‌دهد.

• کاراملی: رنگ مو سال ۱۴۰۳، مانند رنگ‌های مسی و قرمز زنجبیلی، از دسته رنگ‌های گرم است و دارای سایه‌ی طلایی که به قرمز مایل است. این رنگ مو مجموعه‌ای از گرمای کلاسیک و طراوت مدرن را با خود به همراه دارد. استفاده از این رنگ مو، ظاهر شما را واقعاً خاص و زیبا می‌کند. یک نکته جالب درباره رنگ موی نسکافه‌ای این است که به راحتی با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان