تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

کار چاق کن کاظم صدیقی کیست؟ + عکس

وحید اشتری: آقای محمد عزیزی نماینده مجلس از ابهر بود که به اتهام اخلال در بازار خودرو و پوشک بازداشت شد و به وساطت آقای صدیقی آزاد شد.

کار چاق کن کاظم صدیقی کیست؟ + عکس

رویداد۲۴ آقای جواد عزیزی برادر وی است که هم اکنون متهم به جعل امضا و سواستفاده از اعتماد آقای صدیقی است و شریک آقای صدیقی در موسسه پیروان اندیشه قائم است

در پرونده‌ای که برای سلطان خودرو حکم اعدام بریدند برای دو تا نماینده مجلس زنجان در مجلس امید (محمد عزیزی، فریدون احمدی) هم به جرم کارچاق کنی برای سلطان خودرو ۶۱ ماه حبس تعزیری بریدند.
‏آقای عزیزی ابهری و اصالتا همشهری آقای صدیقی بود.


بیشتر بخوانید: کاظم صدیقی کیست؟


این دو نماینده به قدری سنگین بود که بازپرس برای دو نماینده وثیقه ۵ میلیاردی برید و، چون تودیع وثیقه نکردند دستور بازداشت و انتقال‌شان به اوین را صادر کرد.
‏چنین اتفاقی برای یک نماینده مجلس قدری غیر معمول بود.
‏ولی این دو چند ساعت بعد به شکل سوال برانگیزی آزاد شدند.

کار چاق کن کاظم صدیقی کیست؟ + عکساز برادران

از برادران عزیزی چه می‌دانیم؟

عبدالرضا داوری: جواد عزیزی، جعبه سیاه زمین خواری ازگل، فقط همشهری ابهری کاظم صدیقی نیست.

کار چاق کن کاظم صدیقی کیست؟ + عکس

او برادر محمد عزیزی، نماینده سابق ابهر است که گفته شده با حمایت صدیقی از زندان نجات یافت و نیز برادر داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس است که با لیسانس پرستاری، معاون حقوقی/پارلمانی خاندوزی در وزارت  اقتصاد شد.

محمد عزیزی برادر جواد عزیزی، زمانی که در مجلس دهم بود، فراکسیون امام زادگان را راه انداخت و نایب رئیس این فراکسیون شد.

کار چاق کن کاظم صدیقی کیست؟ + عکس

داود عزیزی، دیگر برادر جواد عزیزی هم ۴۸ ساعت پس از دریافت حکم معاونت حقوقی و پارلمانی از احسان خاندوزی، بدلیل انتقادات شدید رسانه‌ها از این سمت کناره گیری کرد.

منبع: اقتصاد24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کاظم صدیقی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
0
14
تمام غارتگر کشور واموال ملت همه باهم فامیل .همشهری یا بچه محل حتی یکنفر ازغیر درون این مافیا های بیشمار وجود ندارد .همه بیسواد که دوره دزدی وغارت را گذرانده ومشغول خدمت به خلق الله میباشند..معتمدین ٨٠ میلیون ایرانی ساده لوح وبدبخت..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
1
آخر شماها از خدا نمی ترسید؟! آقای خاندوزی این همه اساتید در حوزه اقتصاد صاحب نظر و حقوقدان مجرب در این کشور حضور دارند آنوقت شما یک فرد با مدرک کارشناسی غیر متخصص را بعنوان معاون حقوقی انتخاب می کنید؟! تو پس فردای قیامت چه جواب داری؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
1
وجود نام شماها در تاریخ مایه ننگ تاریخ این سرزمین است قطعا در اذهان مردم این کشور منفورترین بشر تاریخ هستید و خواهید بود همه سر و سّر یکدیگر را لاپوشانی می‌کنند حال که می دانند در پس پرده چه کثافت کاریهای نفرت انگیزی دارندیک فرد دزد حرامخور را بعنوان امام جماعت مردم جا زده اند و هیچ عکس العملی از خود ندارند؟!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
2
شیخ خودش کارها را انجام داده بعد این بنده خدا راسپر کرده دروغ پشت دروغ شیخ دروغ گفتی حالا میخای درست کنی داری بدتر در بدتر میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
کی اینو گفته مردم را چی حساب میکنید خودتون هستید آنچه مردم راحساب میکنید مردم مظلوم را که همه چوره ایستادن جوانان خودرا دادند سختی ها راتحمل کردن تا عده‌ای مثل اینگونه افراد به جایی برسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
1
هیچ عقل سلیمی قبول ندارد اینطور باشد :شیخ بعد چند روز رفته فکر کرده: حالا اراجیف میده خورد ملت این ملت باهوش‌تر از آنچیزی هستند که شما فکرشو میکنید با آقای عزیزی هماهنگ شدی گفتی بیا یطوری ماست مالی کنیم بره هواتو دارم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان