تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

امیر خلوت خواننده رپ کیست؟

امیر خلوت، یکی از خوانندگان فعال در سبک رپ فارسی، او در طول زندگی حرفه‌ای خود، توانسته است به صورت فراگیری در صنعت موسیقی رپ در ایران شناخته شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی امیر خلوت بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی امیر خلوت

رویداد۲۴ امیر خلوت، با نام اصلی امیرحسین ترکمان، رپر و خواننده رپ ایرانی است. او در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۷۱ در تهران متولد شد و اهل این شهر است. امیر خلوت از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد و آهنگ‌های خود را به صورت زیرزمینی ضبط و در سایت‌های موسیقی منتشر می‌کرد.

به سرعت توانست در صنعت رپ فارسی موفق شود و جایگاهی برای خود ایجاد کند.

در دوران دبیرستان، امیر خلوت همراه با چند تن از همکلاسی‌هایش موسیقی را آغاز کرد و همچنان در این مسیر پیشرفت می‌کند. او در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و رفیق صمیمی شایع، یک خواننده مشهور، است.

بیوگرافی امیر خلوت

امیر خلوت خواننده رپ کیست؟

امیر خلوت، خواننده‌ای است که در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۷۱ در غرب تهران به دنیا آمده است. نام واقعی او، امیرحسین ترکمان است. وی به عنوان یکی از با مهارت‌ترین رپر‌های کشور ایران شناخته می‌شود.
در دوران تحصیل در مقاطع متوسطه و دبیرستان، امیر خلوت به موسیقی علاقه‌مند شد، به ویژه به موسیقی زیرزمینی. او تلاش و کوشش خود را شروع کرد به منظور تحقق هدفی که شامل به دست آوردن شهرت و قدرت در صنعت رپ فارسی بود.

شروع فعالیت امیر خلوت

امیر خلوت خواننده رپ کیست؟

امیر خلوت، در سن کم وارد صنعت رپ فارسی شد و بسیار زود به معروفیت دست یافت.

از آغاز تولد تا رشد، امیر خلوت در یک خانواده کاملاً معمولی بزرگ شد. او به طور فردی موفق شد از این محیط فراگیر به جایگاه و شهرتی که امروز دارد برسد. پس از جدایی از گروه موسیقی "تن به ده"، امیر خلوت به صورت تنها و با همکاری با هنرمندان معروفی که به تنهایی به شهرت در رپ دست یافته بودند، آهنگ‌هایی تولید کند. برخی از این آهنگ‌ها نیز با موفقیت بزرگی روبرو شدند.

در آهنگ‌های خود، امیر خلوت نشان داده است که استایلی کاملاً متمایز و متنوع نسبت به سایر رپر‌های همسن و همسالان خود دارد. او با فلوی منحصر به فرد و بی‌نظیر، رپ خود را از سایر هنرمندان تمایز داده است. یکی از جذابیت‌های بزرگ امیر خلوت، استفاده بهره‌مندانه از جملات و کلمات بی‌نظیر در شعر‌های خود است که آهنگ‌ها و ورس‌های او را برای طرفدارانش بسیار جذاب و خاص می‌کند. این ویژگی به ندرت در رپر‌های دیگر مشاهده می‌شود.

برای آغاز چندین موزیک، امیر خلوت با همکاری گروهی از دوستان خود در دوران دبیرستان فعالیت موسیقی را آغاز کرد. او به میزانی به رپ فارسی و میتینگ‌های رپی علاقه‌مند بود که در بتل‌های رپ که در پارک‌ها و مکان‌های عمومی تهران برگزار می‌شد، حضور داشت. در این بتل‌ها که در واقع نوعی جنگ لفظی بین رپر‌ها بود و همبازی رپ برای یکدیگر بودند، امیر خلوت شرکت کرد و با ورس‌های خفن خود موفق شد در بتل‌های رپی برنده شود.

همسر امیر خلوت کیست؟

امیر خلوت خواننده رپ کیست؟

تا به حال، امیر خلوت هیچ متنی درباره ازدواج خود با شخصی را منتشر نکرده است. هر گونه ادعا یا صحبت درباره این موضوع در سایت‌های مختلف، به احتمال زیاد غیردرست است.

ممکن است عکس‌هایی از امیر خلوت در کنار خانم‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشد، اما هیچ یک از این عکس‌ها به عنوان عکس از امیر و همسرش منتشر نشده است. در واقع، این عکس‌ها ممکن است عکس‌هایی از امیر خلوت در کنار هواداران و طرفداران خود باشند.

جنجال حضور امیر خلوت در صدا و سیما

بعد از جنجال‌های اخیر درباره معرفی خوانندگان محبوب توسط برخی از فوتبالیست‌های سابق و تلاش برای بازگرداندن خواننده‌هایی مانند معین به کشور، امیر خلوت نیز به یک برنامه تلویزیونی رفت. سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه این خوانندگان در یک برنامه تلویزیون حضور دارند در حالی که فعالیت موسیقی آن‌ها از دیدگاه قانونی به طور کامل غیرقانونی است.

منبع درآمد امیر خلوت

امیر خلوت با فیت دادن با اشخاص ناشناس و دریافت دستمزد از آنان، یک راهبرد برای کسب درآمد برای خود ایجاد کرد. این فعالیت برای بسیاری از رپر‌های بزرگ نیز رایج بوده و معمولاً از این راه درآمد کسب می‌کنند. ورس‌های امیر نیز در برخی از سایت‌های رپی به فروش می‌رسد.

پس از مدتی فعالیت مستقل، امیر خلوت همکاری‌های فیتی با برخی از رپر‌های بزرگ کشور ایران را آغاز کرد. یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین فیت‌هایش، فیت با محمدرضا شایع بود که در آلبوم "فرکانس" منتشر شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان