تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳

جدایی بازیکن خارجی مس رفسنجان؛ شرط عجیب برای مرخصی ملی پوش

منتظر محمد بعد از همراهی تیمش در بازی با استقلال اردوی تیم مس رفسنجان را ترک می‌کند تا در قطر در اردوی تیم ملی فوتبال امید عراق حاضر شود که در این راستا باشگاه برای مرخصی وی شرط جالبی می‌گذارد.

منتظر محمد

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: منتظر محمد بعد از همراهی تیمش در بازی با استقلال اردوی تیم مس رفسنجان را ترک می‌کند تا در قطر در اردوی تیم ملی فوتبال امید عراق حاضر شود.

تیم ملی فوتبال امید عراق یکی از تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک است که به تازگی اردوی آماده سازی خود را برای حضور شایسته در این بازی‌ها و در نهایت کسب سهمیه‌ی المپیک آغاز کرده است.

مس رفسنجان به واسطه بازی مهمی که در برابر استقلال دارد، با جدایی منتظر محمد در این برهه از زمان مخالفت کرد، اما از اردوی تیم مس خبر می‌رسد، محرم نوید کیا به این بازیکن قول داده بعد از بازی با استقلال به او اجازه‌ی حضور در اردوی تیم ملی فوتبال امید عراق را می‌دهد.


بیشتر بخوانید: ۱۲ بازیکن استقلال در آستانه جدایی!


دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در شهر دوحه برگزار می‌شود و در صورت راهیابی تیم ملی فوتبال امید عراق به مراحل پایانی و در نهایت کسب سهمیه المپیک منتظر محمد چند بازی مس رفسنجان در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

منتظر محمد قرضی از تیم استقلال راهی تیم مس شده است و ابتدای فصل آینده باید یک بار دیگر به اردوی تیم استقلال بر گردد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان