تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳

درگیری قلعه‌نویی و ستاره پرسپولیس به خاطر مدل مو و ابرو

اخلاق های خاص امیر قلعه نویی همچنان بر سر زبان فوتبالیست های سرشناس کشورمان است به طوری که خاطره ای جالب از وی به یادگار مانده است.

امیر قلعه نویی

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: مدافع سابق باشگاه سپاهان و تیم ملی کشورمان خاطره‌ای جالب را از زمان حضورش در تمرینات زردپوشان اصفهانی بیان کرد.

هاشم بیگ زاده در گفتگویی با جواد کاظمیان خاطره جالبی را از سال‌های حضورش در تیم سپاهان و اخلاق‌های خاص امیر قلعه‌نویی تعریف کرد.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان گفت: «یک روز در تمرین سپاهان، جواد کاظمیان با مدل مویی جدید و متفاوت حاضر شد و آن زمان ابروهایش را نیز کمی مرتب کرده بود که همین موضوع باعث واکنش تند امیر قلعه‌نویی شد. امیر خان به محض دیدن کاظمیان به طعنه ستاره سابق پرسپولیس را در جمع بازیکنان «شهلا خانوم» صدا زد که بلافاصله واکنش تند کاظمیان که را به همراه داشت. البته این واکنش برای امیر قلعه‌نویی غیرقابل پذیرش بود و کاظمیان را ۳ هفته از حضور در تمرین سپاهان محروم کرد».


بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی و سه ستاره تیم ملی رسما محکوم شدند


نکته جالب اینجاست که امیرقلعه‌نویی پس از گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان ترک عادت نکرده است و به مسائلی مانند مدل موی بازیکنان حساس است. تا جایی که در اردو‌های اخیر تیم ملی برخی از بازیکنان جوان مجبور شده‌اند قبل از حضور در تمرین موهایشان را کوتاه و یا مدل آن را تغییر دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امیر قلعه نویی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان