تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۳

پنجره بسته و حذف از آسیا یقه استقلال را گرفت

اتفاقات هفته گذشته و انتشار شایعه حذف استقلال از آسیا به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم، امروز نیز دوباره تکرار شد.

پنجره بسته و حذف از آسیا یقه استقلال را گرفت

رویداد۲۴ سامانه فیفا که هر دوشنبه‌ها اسامی باشگاه‌هایی که با پنجره نقل و انتقالاتی بسته روبرو می‌شوند، امروز نیز مجددا به روز رسانی شد و یک بار دیگر نام استقلال در میان تیم‌های محروم دیده می‌شود، موضوعی که سبب شد تا باز هم شایعه حذف آبی‌ها از آسیا مطرح شود.

این اتفاق هفته قبل نیز رخ داده بود، از آنجایی که با باشگاه سانتاکلارا برای پرداخت طلب ۵۰۰ هزار یورویی توافق شده و این توافق نامه نیز در سامانه AFC بارگذاری شده، بسته بودن این پنجره، مشکلی بابت دریافت مجوز حرفه‌ای، آبی‌ها را تهدید نمی‌کند.

 

با این حال، انتشار تصویری از سامانه فیفا و بسته بودن پنجره استقلال در رسانه‌ها و فضای مجازی با طرح این شایعه همراه شد که آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند و قادر به دریافت مجوز حرفه‌ای نیستند. موضوعی که البته صحت ندارد.

 

پنجره بسته و حذف از آسیا یقه استقلال را گرفت

پنجره بسته و حذف از آسیا یقه استقلال را گرفت

پیش از این نیز یکی از مدیران استقلال گفته بود که 300 هزار یورو به صورت نقد به سانتاکلارا پرداخت شده و برای واریز مابقی طلب آبی‌ها، با طرف پرتغالی توافق شده که طی دو قسط و تا پایان فصل، 220 هزار یورو نیز به دست سانتاکلارا برسد.

پس طبیعی است تا زمانی‌که قسط دوم استقلال در پایان فصل به حساب تیم پرتغالی واریز نشود و آنها تأییدیه لازم را برای فیفا ارسال نکنند، پنجره استقلال همچنان بسته خواهد بود ولی چون دو باشگاه بر سر پرداخت این طلب به توافق رسیده‌اند و پرونده شکایت سانتاکلارا نیز موقتا بسته شده، در نتیجه مشکلی از بابت بسته بودن پنجره، استقلال را در راه دریافت مجوز حرفه‌ای تهدید نمی‌کند.

بدین ترتیب و طبق آنچه که مدیران استقلال گفته‌اند، تا پایان فصل و زمان واریز قسط دوم به حساب سانتاکلارا، نباید منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها ماند ولی همان توافق‌نامه‌ای که با سانتاکلارا امضا و در سامانه AFC بارگذاری شده، باعث می‌شود خطری استقلال را تهدید نکند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان