تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

حادثه انفجار، مرگ مشکوک را رقم زد

انفجار مهیب یک ساختمان مرگ سوال‌برانگیز مرد 42 ساله‌ای را رقم زد که شواهد قتل عمد را نشان می‌دهد.

صحنه جرم

رویداد۲۴ روزنامه خراسان نوشت: مرد ۴۲ ساله‌ای که به تنهایی در یک مغازه زیر ساختمان مسکونی زندگی می‌کرد براثر انفجارگاز شهری در حالی به طرز مشکوکی جان سپرد که آثاری از جراحت با شیء نوک تیز روی گردنش وجود داشت.

بنا بر این گزارش روز سه شنبه هفته گذشته، انفجار در یک محیط مسکونی واقع در بلوار ادیب شمالی مشهد، نیرو‌های آتش نشان را به محل حادثه کشاند. امدادگران آتش نشانی که خیلی سریع عملیات نجات احتمالی را آغاز کرده بودند با انتشار گاز شهری روبه‌رو شدند که از شیر باز گاز بیرون می‌زد. آن‌ها بلافاصله به دل حادثه رفتند و با بستن شیر گاز، پیکر بی جان مردی را کف مغازه یافتند که از آن مکان برای سکونت استفاده می‌شد.


بیشتر بخوانید: لحظه هولناک انفجار یک آپارتمان در گرمسار


طولی نکشید که قاضی ویژه قتل عمد در جریان مرگ مشکوک مرد ۴۲ ساله قرارگرفت و عازم محل حادثه شد. بررسی‌های میدانی قاضی محمود عارفی راد بیانگرآن بود که آثاری از جراحت با شیء نوک تیز وبرنده نیز روی پیکر متوفی وجود دارد، اما در مغازه که از داخل ساختمان به درون آن رفت و آمد می‌شد، با کلید قفل شده بود. به همین دلیل و با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جسد این مرد که پس از طلاق همسرش در محیط مغازه ساختمان دو طبقه پدرش زندگی می‌کرد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات تخصصی درباره چگونگی مرگ این جوان آغاز شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان