تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵

به سفر بازگرد!

برای بسیاری از ما ایرانی ها، سفر کردن یکی از لذت بخش ترین تفریحات دنیاست اما با این وجود هنوز خیلی از ما، از آداب درست، سفر کردن چیزی نمی دانیم. حتما می پرسید مگر سفر کردن آداب و رسوم هم دارد؟! پاسخ مثبت است.
رویداد۲۴برای بسیاری از ما ایرانی ها، سفر کردن یکی از لذت بخش ترین تفریحات دنیاست اما با این وجود هنوز خیلی از ما، از آداب درست، سفر کردن چیزی نمی دانیم. حتما می پرسید مگر سفر کردن آداب و رسوم هم دارد؟! پاسخ مثبت است؛ سفر کردن که تنها بستن چمدان و از خانه بیرون زدن نیست! سفری لذت بخش است که علاوه بر اینکه با اطمینان و خیالی آسوده برای آن مهیا شده باشید، برای چند روز گشت و گذار، هزینه های گزاف نیز بر دوشتان نگذارد!

ما در این نوشته می خواهیم شما را با سامانه ای آشنا کنیم که از نظر بسیاری از سفردوستان، یکی از مهمترین پیشنیازها و آداب هر سفر است. سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از معتبرترین منابعی است که می توانید برای بدل شدن به یک جهانگرد حرفه ای از آن کمک بگیرید! این سامانه در واقع یک موتور جستجوی حرفه ایست که مجموعه ای کامل از تمامی بلیط های هواپیما را در اختیارتان قرار می دهد تا علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه تمامی بلیط های هواپیما در تاریخ درخواستی خود را داشته باشید، خرید مقرون به صرفه تری را نیز تجربه نمایید.


در این سامانه می توانید با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ درخواستی خود در فیلدهای مربوطه، لیست کاملی از بلیط های هواپیمای موجود در آن روز را مشاهده نمایید و در صورت نیاز، لیست خود را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده درسیستم محدود نمایید تا در نهایت به بلیط مورد نظر خود دست پیدا نمایید. توجه داشته باشید که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، علاوه بر اینکه به خریداران خود امکان رزرو و تهیه ی بلیط های سیستمی را می دهد، در این صفحه بلیط های چارتری موجود در 2 ماه آینده را نیز در هر مسیری که مسافر بخواهد، نمایش می دهد تا خریدار بتواند با انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما در تاریخ مورد نظرش با هزینه ی کمتری سفر سفر خود را انجام دهد. به این ترتیب مسافر علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه ی کلیه ی بلیط های هواپیمای موجود را دارد، می تواند خریدی را تجربه کند که او را متحمل هزینه های گزاف نمی کند.

نکته ی دیگر اینکه سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به گونه ای طراحی شده است که برای تمامی کاربران این سیستم با هر سطح آگاهی از خریدهای آنلاین، ساده و کاربردی باشد. از این رو تمامی مشتریان این سامانه می توانند حتی بدون نیاز به ثبت نام در قاصدک24، خود  بلیط پرواز خارجی بلیط پرواز خارجی یا داخلی مورد نظرشان را رزرو کنند و پس از تائید کارشناسان فروش این مجموعه، آن را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایند؛ با این حال تیم پشتیبانی قاصدک24 نیز هفت روز هفته به صورت تمام وقت آماده ی پاسخگویی به مشکلات و سوالات مشتریان عزیز می باشند.

آنچه قاصدک 24 را از سایر سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما متمایز می کند، علاوه بر کامل بودن مجموعه بلیط های این سامانه، قابلیت کنسل و استرداد مبلغ به صورت آنی می باشد. این ویژگی سبب می شود تا شما بتوانید تمامی مراحل خرید و استرداد را بدون نیاز به منابع دیگر، تنها در یک سامانه طی کنید و زمان بیشتری برای مهیا کردن ملزومات سفرتان در اختیار داشته باشید.

خب همانطور که دیدید دلایل بسیاری برای انتخاب این سامانه وجود دارد پس اگر می خواهید راه سفرتان را هموارتر کنید و تنها یک کلیک با جامع ترین مجموعه ی بلیط های هواپیما در مسیرهای پر تردد فاصله داشته باشید، قاصدک 24 را یکبار تجربه کنید.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان