تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

سازمان لیگ خطاب به زنان فوتبالی تبریز: دیگر به استادیوم نروید؛ زیرساخت به مشکل خورد!

در حالی که دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن در چهارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با حضور بانوان در استادیوم یادگار امام برگزار شد، حالا این دو تیم باید در غیاب این دسته از طرفداران تیم تراکتور به مصاف هم بروند.

سازمان لیگ خطاب به زنان فوتبالی تبریز: دیگر به استادیوم نروید؛ زیرساخت به مشکل خورد!

رویداد۲۴ یکی از حواشی مورد توجه در برگزاری دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن در چهارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر حضور پرشور و قابل توجه زنان طرفدار تراکتور بود که بازتاب گسترده‌ای نیز در فضای رسانه‌ای به ویژه فضای هواداری در شبکه‌های اجتماعی داشت.

شاید یکی از موارد جالب توجه در ارتباط با کمرنگ‌شدن شکست سنگین تیم تراکتور مقابل ذوب آهن با نتیجه چهار بر یک حضور خانم‌های طرفدار تیم تراکتور در استادیوم بود که موجب شد تا بسیاری از طرفداران زن این تیم اظهار تمایل نشان بدهند تا در بازی‌های خانگی بعدی این تیم به استادیوم رفته و فضای بیشتری نسبت به دیدار مقابل ذوب آهن را در اختیار بگیرند.

اما ظاهرا در این حد فاصل مسئولان سازمان لیگ با بررسی‌های شرایط این استادیوم به این نتیجه رسیده‌اند که یادگار امام تبریز فعلا و ظاهرا تا اطلاع ثانوی قابلیت پذیرایی از زنان طرفدار تیم تراکتور را ندارد!

این دستورالعمل که قطعا برای این دسته از هواداران تراکتور تلخ خواهد بود در شرایطی از سوی سازمان لیگ به ریاست هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ابلاغ شده که با مروری بر اخبار مربوط به حواشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن هیچ خبری در ارتباط با بروز مشکل برای بانوان حاضر در ورزشگاه یادگار امام به چشم نمی‌خورد و برعکس، تقریبا اغلب اخبار مربوط به آن دیدار به شرایط مطلوب برگزاری مسابقه هفته بیست‌وسوم تراکتور نسبت به دیدارهای قبلی خانگی این تیم مربوط می‌شود.

این‌که در این حد فاصل چه شرایطی ایجاد شده که سازمان لیگ چنین نامه‌ای را برای هیئت فوتبال استان تهران ارسال کرده قطعا باید از سوی مسئولان این سازمان به شکل دقیق و شفاف‌تر به اطلاع فوتبال‌دوستان استان آذربایجان شرقی و به ویژه طرفداران تیم تراکتور برسد.

سازمان لیگ در این نامه نوشته:  بنا به مشکلات رفاهی مشاهده‌شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته‌شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

سازمان لیگ خطاب به زنان فوتبالی تبریز: دیگر به استادیوم نروید؛ زیرساخت به مشکل خورد!

ناگفته نماند دیدار بعدی خانگی تیم تراکتور در چارچوب مسابقات جام حذفی باز هم مقابل تیم ذوب آهن جمعه هفته جاری هفتم اردیبهشت در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان