تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

تماشای یک انیمیشن عاشقانه برای طرفداران این گونه آثار بسیار لذتبخش است. نکته مهم این است که سن شما کودکی یا بزرگسالی نیست، زیرا یک کارتون عاشقانه خوب همیشه می‌تواند به شما احساس جذابیت بیشتری بدهد. در ادامه، لیستی از انیمیشن‌های عاشقانه را با شما اشتراک می‌گذاریم.

انیمیشن های عاشقانه

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: به خلاف باور عموم، تماشای انیمیشن تنها مختص به گروه سنی کودکان و نوجوانان نیست و طیف وسیعی از مخاطبان انیمیشن‌ها، از جمله قشر بزرگسالان، را در بر می‌گیرد. انیمیشن‌ها در ژانر‌های مختلفی ساخته می‌شوند و هر ژانر، مخاطب خاص خود را دارد. اما انیمیشن‌های عاشقانه و رمانتیک به دلیل محتوای احساسی و عاشقانه‌ای که دارند، مورد علاقه بسیاری از مخاطبان قرار می‌گیرند. این آثار به سادگی با طیف وسیعی از بینندگان ارتباط برقرار می‌کنند و همواره توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

۱. انیمیشن عاشقانه روی ماه (Over the Moon)

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

داستان این انیمیشن عاشقانه، که از جمله برترین انیمیشن‌های رمانتیک جدید است، با ماجرا‌های دختری به نام فی‌فی آغاز می‌شود. فی‌فی تصمیم می‌گیرد یک موشک بسازد تا با استفاده از آن به ماه سفر کند و الهه‌ای را که بر اساس افسانه‌ها از عشق خود جدا شده و در ماه زندگی می‌کند، ملاقات کند. این الهه اکنون در انتظار است که روزی دوباره به عشق زندگی خود برسد.

۲. انیمیشن (A Whisker Away)

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

یکی دیگر از انیمیشن‌های عاشقانه جدید، انیمیشن ژاپنی "A Whisker Away" است که در سال ۲۰۲۰ از طریق پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. این اثر با دریافت نقد‌های مثبتی از منتقدان مواجه شد و آن را تحسین کرده و باور داشته‌اند که می‌تواند به لبخند شما بیاندازد. داستان این انیمیشن جذاب و با دوبله فارسی، درباره دختری به نام میو است که به طور مخفیانه عاشق یکی از همکلاسی‌هایش می‌شود و با استفاده از یک ماسک گربه، تلاش می‌کند نزدیک‌تر به او شود.

۳. انیمیشن عاشقانه نام تو (Your Name)

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

یکی از بهترین انیمه‌های عاشقانه سینمایی انیمیشن ژاپنی Your Name محصول سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. این انیمه با نقد‌های بسیار مثبتی از منتقدان روبه‌رو شد به طوری که داستان، موسیقی و تعادل احساسات را در آن تحسین کردند و توانست رکورد‌های زیادی در گیشه بشکند. داستان این کارتونی سینمایی و احساسی درباره دو دانش آموز دبیرستانی است که به طور اسرارآمیزی بدن‌هایشان با یکدیگر عوض می‌شود. این انیمه از لیست کارتون‌های خارجی و عاشقانه بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

۴. انیمیشن عاشقانه یخ زده (Frozen)

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

داستان انیمیشن "یخ‌زده" درباره دو پرنسس به نام‌های "آنا" و "السا" است. السا دارای قدرتی خارق‌العاده است که به وسیله آن می‌تواند برف و یخ تولید کند. یک روز، آنا و السا در حال بازی در یک زمین برفی بودند که السا به همتای خواهرش از سقوط بر روی برف جلوگیری می‌کند، اما در این فرآیند یک اشعه به سر آنا می‌زند و او بیهوش بر روی زمین می‌افتد و موهایش به صورتی سفید تغییر می‌کند. پدر و مادر آن‌ها برای حل این مشکل، آنا را به دره سنگ زنده که محل زندگی ترول‌ها و موجودات فراطبیعی است، می‌برند و قصد دارند با قدرت جادویی آن‌ها دخترشان را درمان کنند و...

۵. انیمیشن عاشقانه گیسو کمند (Tangled)

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

داستان انیمیشن عاشقانه عاشقانه گیسو کمند، درباره یک شاهزاده زیبا با مو‌های بلند است که تمام عمر خود را در یک قلعه به عنوان بنده در گرفتاری گذرانده است. مادر او اجازه خروج از قلعه را به او نمی‌دهد و او در انزوا زندگی می‌کند. اما یک روز، این شاهزاده تصمیم می‌گیرد به دنیای بیرونی قلعه برود و محیط اطراف خود را ببیند. در این سفر، او با یک پسر سارق آشنا می‌شود و... این ماجرا‌ها باعث تحول این دو شخصیت می‌شود و داستان آن‌ها را به یکی از انیمیشن‌های سینمایی عاشقانه تبدیل می‌کند.

۶. انیمیشن عاشقانه شاهدخت و قورباغه (The Princess and the Frog)

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

داستان انیمیشن "شاهدخت و قورباغه" از کارتون‌های رمانتیک سینمایی، درباره یک شاهزاده به نام "ناوین" است که توسط جادوگری به یک قورباغه تبدیل می‌شود. برای برکناری از این جادو، شاهزاده باید توسط یک شاهزاده خانم بوسیده شود. اما به طور اشتباه، او دختری پیشخدمت به نام "تیانا" را بوسیده و او نیز به قورباغه تبدیل می‌شود و... در این ماجرا، دو شخصیت به شکل قورباغه درگیر می‌شوند و داستان آن‌ها را به یکی از کارتون‌های رمانتیک سینمایی تبدیل می‌کند.

۷. انیمیشن عاشقانه وال‌ای (Wall-E)

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

داستان کارتون سینمایی رمانتیک آمریکایی وال‌ای در آینده‌ای دور روایت می‌شود. در این داستان، انسان‌ها زمین را ترک کرده‌اند و در یک سفینه فضایی زندگی می‌کنند. رباتی به نام "وال-ای" مسئولیت جمع‌آوری زباله‌ها را بر عهده دارد. در یک روز، وال-ای با رباتی غریبه به نام "ایو" آشنا می‌شود و به او دل می‌بازد. اما ایو برنمی‌گردد تا روی زمین بماند و پس از اتمام ماموریتش، زمین را ترک خواهد کرد. 

۸. انیمیشن عروس مردگان (Corpse Bride)

معرفی بهترین انیمیشن عاشقانه جهان

داستان انیمیشن "عروس مردگان" در انگلستان و عصر ویکتوریایی جریان دارد. دو شخصیت به نام‌های ویکتور و ویکتوریا دورگلات بر اساس تصمیم خانواده‌های خود و به دلیل مسائل مالی و اجتماعی قرار است با یکدیگر ازدواج کنند. در حین آماده‌شدن برای عروسی، ویکتور همیشه خطابه‌ای که باید بگوید را فراموش می‌کند. او به یک جنگل می‌رود و در حین تکرار خطابه، حلقه ازدواجش را در شاخه‌ای از درخت قرار می‌دهد. اما این شاخه در واقع دست یک عروس مرده است که از خاک بیرون آمده و... (داستان ادامه خواهد داشت)

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما