تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

بهنوش بختیاری کیست؟

بیوگرافی بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین با عکس و ناگفته‌های ازدواج و جنجال‌های سیاسی بهنوش بختاری را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

رویداد۲۴ | مهدی توفیقی: بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ‌التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشد که از منشی‌گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

او سفیر حمایت از بیماران HIV، ترنس، محیط‌زیست و حامی صلح می‌باشد.

خانواده و اصالت بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری کیست؟

بهنوش بختیاری (Behnoosh Bakhtiari) روز ۱۹ می ۱۹۷۵ میلادی در تهران و در یک خانواده پنج نفره با سه فرزند به دنیا آمد.

مادرش خانه‌دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می‌باشد.

بهنوش بختیاری، شاگرد ممتاز مدرسه بود و می‌خواست پزشک شود، اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.

«در زمانی که دانشجو بودم اوایل خرید و فروش قطعات کامپیوتر می‌کردم بعد فروشنده عمده لنز‌های رنگی چشم شدم و سپس بعنوان منشی آموزشگاه کنکور بودم».

ثبت نام بهنوش بختیاری در کلاس‌های بازیگری

«به پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود در کلاس‌های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود که فهمیدم دنیای من، دنیای هنر است.

در آن کلاس‌ها با نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم که الان هر کدام در عرصه هنر موفق هستند».

اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری کیست؟

بهنوش بختیاری اولین بار سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۱ ساله بود با معرفی خانم نصیرپور در سریال «هوای تازه» بازی کرد و نخستین بار ۲۰ هزار تومان که رقمی نبود دستمزد گرفت.

بعد از چندین تجربه بازیگری به علت دستمزد کم، وارد منشی‌گری پشت صحنه شد.

شهرت بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری کیست؟

سال ۱۳۸۳ سر فیلم «ازدواج صورتی» به‌عنوان منشی صحنه بود که رضا عطاران تماس می‌گیرد و با اصرار برای حضورش در سریال «خانه به دوش» وی را راضی می‌کند.

با پخش سریال «خانه به دوش» به شدت بازی و چهره‌اش در بین مردم مورد توجه قرار می‌گیرد و اولین جرقه شهرت در زندگی‌اش روشن می‌شود.

ازدواج و همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری کیست؟

بهنوش بختیاری تیر ۱۳۸۶ وقتی ۳۲ ساله بود با محمدرضا آرین ازدواج کرد. همسرش علاقه‌ای به حضور در جلوی دوربین ندارد و تنها عکس زیر متعلق به وی است.

در سال ۱۳۸۴ سرکار سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی مهران مدیری با همسرش محمدرضا که جزو نویسندگان بود آشنا شد و از همان جا به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

بهنوش بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستاره احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد که به دلایلی تا آخر عمر نمی‌تواند مادر شود.

بهنوش بختیاری سرپرست کودکان بهزیستی

یک سال بعد از اینکه اعلام کرد نمی‌تواند باردار شود، در اسفند ۱۳۹۵ خبر از قبول سرپرستی فرزندی به نام یگانه را داد.

در ادامه، پس از طی مراحل قانونی و دریافت مجوز برای گرفتن حق سرپرستی فرزند، همسرش نتوانست با او ارتباط برقرار کند و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

علاقه بهنوش بختیاری به فوتبال

«شنا خیلی دوست دارم و عاشق ورزش فوتبالم، اما متاسفانه فوتبال برای خانوم‌ها باشگاه ندارد، طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیسم و بازی هایش را پیگیری می‌کنم.

«وقتی ۱۹ ساله و در تب و تاب جوانی بودم بینی ام را عمل کردم، آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم، البته آن دوران هنوز بازیگر نبودم و الان پشیمانم».

شغل دوم بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری کیست؟

بهنوش بختیاری یک سالن زیبایی به نام تیارا دارد. او صاحب امتیاز مجله دیده‌بان است و علاوه بر سهام‌داری برند لباس پاندورا، مالک برند طلا و جواهر روجا گالری است.

نظر جنجالی بهنوش بختیاری درباره قیمت گوشت

صحبت‌های خانم بختیاری در اسفند ۱۳۹۷ در برنامه «خیابان جام‌جم» که گفته بود «چه بهتر که گوشت گران شده، زیرا چیز خوبی نیست»، به شدت جنجالی شد.

حمله تند بهنوش بختیاری به روحانی

بهنوش بختیاری کیست؟

بهنوش بختیاری در پیامی گفت: به ملت شریف ایران و خانواده‌های محترم شهیدان بزرگوار جناب آقای آیت الله رئیسی و همراهان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی برای بازماندگان عزیز و آرزوی موفقیت برای جانشین ایشان و آینده‌ای روشن برای این مرز و بوم دارم.

حمایت بهنوش بختیاری از ترنس‌ها

بختیاری در صفحه شخصی خود نوشت:«اگر فتوای امام خمینی (ره) نبود تغییر جنسیت صورت نمی‌گرفت مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود، امام خمینی فتوا نمی‌دادند.

حمایتم از افراد ترنس را روی رضایت انجام می‌دهم و تا زمانی که توان دارم ادامه می‌دهم».

حمایت بهنوش بختیاری از اعدام معترضان آبان ۹۸

در تابستان ۱۳۹۹ خانم بازیگر در اینستاگرامش از حکم اعدام سه معترض حوادث آبان ۹۸ بنام‌های امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی دفاع کرد و نوشت:

این سه نفر باید به سزای عمل خود برسد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما