تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

بهترین سینماهای شیراز

یکی از مکان‌های فرهنگی و تفریحی هر شهری سینماهای آن است که در میان افراد بسیاری محبوب است و به آن علاقه دارند.

بهترین سینماهای شیراز

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: یکی از بزرگ‌ترین و فرهنگی و تاریخی‌ترین شهر‌های ایران شیراز است که جعیت بسیاری را هم در خود جای داده ضمن این‌که این شهر هر سال میزبان شمار بسیاری گردش‌گر از داخل و خارج کشور است.

به گزارش رویداد۲۴ شاید بدانید که شیراز پایتخت و مهد فرهنگی و هنری ایران است بنابراین داشتن سینما در آن بسیار ضررویست.

در این نوشته تلاش کرده‌ایم تا بهترین سینما‌های این شهر باابهت و تاریخی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به آسانی و صرف کم‌ترین وقت به این سینما‌ها دسترسی پیدا کنید و ساعات خوشی را در این مکان تجربه کنید. دقت داشته باشید به فیلمی هم که می‌خواهید ببینید و برای دیدن انتخاب می‌کنید توجه کنید تا پس از دیدن آن پشیمان نشوید.

بهترین سینما‌های شهر شیراز

سینما هنر شهر آفتاب

یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین سینما‌های شهر شیراز سینما هنر شهر آفتاب است. این سینما ۸ سالن با امکانات بسیار پیشرفته و مجهز به سیستم‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالا دارد که دیدن یک فیلم خود را برای شما از لحاظ فنی امکان‌پذیر می‌کند.

در این مجموعه امکانات فراوانی مانند سالن‌های وی‌آی‌پی، سه‌بعدی، چندمنظوره و کودکانه برای شهروندان فراهم شده است تا بتوانند اوقات خوشی را در این فضا داشته باشند.

بهترین سینماهای شیراز

سینما فرهنگ

یکی دیگر از سینما‌های بسیار خوب شهر شیراز سینما فرهنگ این شهر است و جالب است بدانید این سینما در داخل سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس قرار گرفته است.

این سینما ۴ سالن دارد و پذیرای ۲۲۴ بیننده است. در این مجموعه یک نمایشگاه و هم‌چنین یک رستوران هم وجود دارد که می‌تواند رفاه شهروندان را تامین کند و یک روز به یادماندنی را برایشان رقم زند.

یکی دیگر از مزایای این سینما موقعیت جغرافیایی و نزدیکی آن به به باغ جهان‌نما، حافظیه و آرامگاه وصال شیرازیست که سبب می‌شود شهروندان با یک تیر دو نشان بزنند.


بیشتر بخوانید: بهترین پادکست‌های فارسی


پردیس سینمایی گلستان

یکی دیگر از بهترین سینما‌های شهر شیراز پردیس سینمایی گلستان در در منطقه معالی‌آباد است. این مجموعه ۴ سالن سینما دارد و یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین سینما‌های شهر شیراز است.

شما در این سینما می‌توانید فیلم‌ها را با کیفیت بالا و بهترین تجهیزات ببینید و لذت ببرید.

بهترین سینماهای شیراز

پردیس سینمایی شیراز مال

مجتمع تجاری شیراز مال از مجتمع‌های تجاری-تفریحی شهر شیراز است که در خود پردیس سینمایی شیراز مال را جا داده است.

این سینما دارای سه سالن با کیفیت تصویر ۲ K و صدای Dolby ۷.۱ است که برای شما تجربه بسیار دلنشینی از تماشای فیلم برجای خواهد گذاشت.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پردیس، وجود سالن VIP با صدای Auro ۱۱.۱ و تصویر ۳ D است که برای علاقمندان به تماشای فیلم با کیفیت بسیار عالیست.

این مرکز یکی از تازه‌ترین و شیک‌ترین مجموعه‌های شیراز است و می‌توانید در آن اوقات خوشی داشته باشید و از دیدن فیلم‌های با کیفیت با تصویر و صدای عالی کیفور شوید.

سینما نوا

این سینما ۴ سالن و ۶۰۰ تن ظرفیت دارد و یکی از پرطرفدارترین سینما‌ها و مراکز تفریحی شیراز است.

این سینما بر روی ارائه فیلم‌های جدید و متنوع تمرکز زیادی دارد و به همین دلیل در میان جوانان بسیار محبوب است.

اگر شما به دنبال یک تجربه‌ی تماشای فیلم با کیفیت و در یک محیط مدرن و راحت هستید، سینما نوا با فضایی دلنشین و تجهیزات بروز، می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد.

بهترین سینماهای شیراز

سینما سعدی

یکی از قدیمی‌ترین سینما‌های شیراز سینما سعدیست. این سینما از سال ۱۳۳۹ محلی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مردم شیراز است و تا امروز توانسته این فضا را نگه دارد.

از آن‌جایی‌که این سینما بسیار قدیمیست همان یک سالن را دارد، اما می‌توانید با رفتن به آن خود را خاطرات بسپارید و ضمن دیدن یک فیلم جذاب از فضای نوستالژیک آن هم بهره ببرید.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شیراز ، صنعت گردشگری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
3
4
فقط سیمنما سعدی و دیگر هیچ.
نظرات شما