تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
کنایه بذرپاش از خوشحالی کسانی که دنبال تک دوره‌ای شدن رئیسی بودند؛

وزیر راه و شهرسازی: مردم فرق بین خادم و غیرخادم را تشخیص می‌دهند

وزیر راه و شهرسازی گفت: خیلی‌ها به دنبال تک دوره‌ای شدن شهید رئیسی بودند احتمالا امروز خوشحال هستند. آن‌هایی که هر روز علیه نظام تبلیغ می‌کنند حضور مردم را در مراسم تشییع ببینند.

بذرپاش

رویداد۲۴ خبرگزاری دانشجو نوشت: مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم تشییع شهید رئیسی گفت: هیچ خللی در کار دولت با شهادت آقای رئیسی ایجاد نخواهد شد. البته از دست دادن آقای رئیسی سلمه بسیار بزرگی است و کشور ظرفیتی را از دست داد. به عنوان کسی که از نزدیک با ایشان کار کردم می‌گویم که حلم، غیرت، خستگی‌ناپذیری، عطوفت و مهربانی از ویژگی‌های بارزشان بود. من یک بار ندیدم ایشان علیه شخصی سخن بگوید، اما خیلی‌ها علیه ایشان صحبت می‌کردند.


بیشتر بخوانید: اظهارات محسن رضایی از جانباختن ابراهیم رئیسی؛ دستاورد بزرگی برای ملت ایران بود


بذرپاش ادامه داد: خیلی‌ها به دنبال تک دوره‌ای شدن شهید رئیسی بودند احتمالا امروز خوشحال هستند. آن‌هایی که هر روز علیه نظام تبلیغ می‌کنند حضور مردم را در مراسم تشییع ببینند. تشییع در تبریز و تهران و قم را دیدید و تشییع در بیرجند و مشهد را هم خواهید دید. مردم واقعا فرق بین خادم و غیرخادم را تشخیص می‌دهند.

وی در پایان گفت: به برکت خون این شهیدان پرودگار متعال تقدیر مناسبی برای کشور در نظر خواهد گرفت و این مصیبت جبران خواهد شد.

منبع: دانشجو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
poorya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
0
1
مردم فرق بین آدم پوپولیست و کاربلد رو هم تشخیص میدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
0
2
زر مفت نزن! مرد باش وعده چهار میلیون مسکنش را محقق کن تا رو سفید باشد ناسلامتی به تو اعتماد کرده است.
نظرات شما