تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیش بینی تسنیم از کاندیداهای ریاست جمهوری: ظریف و آذری جهرمی کاندیدا نمی‌شوند

شنیده‌ها حاکی از این است که از میان کاندیدا‌های مطرح جریان اصلاحات، تاکنون حضور چهره‌هایی، چون محمدرضا عارف، عبدالناصر همتی محتمل به نظر می‌رسد.

پیش بینی تسنیم از کاندیداهای ریاست جمهوری: ظریف و آذری جهرمی کاندیدا نمی‌شوند

رویداد۲۴ | با پایان یافتن آیین تشییع و تدفین آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور شهید و دیگر شهدای همراهش که در سانحه هفته گذشته بالگرد به شهادت رسیدند و با توجه به اینکه ستاد انتخابات کشور بازه دهم تا چهاردهم خرداد ماه را برای ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری تعیین کرده است، فضای سیاسی کشور با شیب نسبتاً تندی به سمت انتخاباتی شدن حرکت می‌کند.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، اخبار منتشر شده از نشست روز گذشته جبهه اصلاحات ایران به عنوان متولی فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی اصلاح‌طلبان حکایت از آن دارد که گردانندگان این جبهه سیاسی برخلاف انتخابات اسفند مجلس شورای اسلامی که در آن حداقل در ظاهر ماجرا شرکت فعال نکردند، این بار عزم خود را برای کنش‌گری انتخاباتی جزم کرده‌اند و به همین منظور جلسه فردای جبهه اصلاحات، صرفاً با دستور کار نحوه حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

چه کسی می‌آید؟ چه کسی نمی‌آید؟ | مهم‌ترین کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری

احمدی نژاد: در حال بررسی شرایط حضور در انتخابات هستم


در کنار جبهه اصلاحات، برخی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب ندای ایرانیان نیز فعالیت‌های انتخاباتی خود را به شکل رسمی کلید زده‌اند. به گفته سخنگوی حزب ندا، با نظر اعضای شورای سیاست‌گذاری این حزب، مقرر شده تا امشب (شنبه) جلسه فوق العاده مشترک شورای مرکزی و شعب استانی حزب برگزار شود تا درباره رویکرد‌ها و سیاست‌های حزب در قبال انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

در همین رابطه، شنیده‌ها حاکی از این است که از میان کاندیدا‌های مطرح جریان اصلاحات، تاکنون حضور چهره‌هایی، چون محمدرضا عارف، عبدالناصر همتی محتمل به نظر می‌رسد.

همچنین برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخلاف گمانه‌زنی‌ها و نظرسنجی‌هایی که در روز‌های اخیر در فضای مجازی داغ شده است، محمدجواد ظریف و محمدجواد آذری جهرمی برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ندارند. اگرچه مشخص نیست طی روز‌های آتی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
0
0
اگر نظر مشارکت مردم باشد اول باید از همه جناحها افراد توانمند تایید صلاحیت شوند تا بلکه سر و سامانی به وضع موجود بدهند و الا با امثال جلیلی و زاکانی و رضایی و مخبر و ....غیر از عدم مشارکت مردم وضع از این هم خرابتر میشود و بزودی شاهد دلار ۱۰۰ هزار تومانی میشویم .بماند یادگار
نظرات شما