تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

سید جواد رضویان کیست؟

بیوگرافی سید جواد رضویان و همسرش به همراه کارنامه هنری این بازیگر طنز سینمای ایران را که به تازگی در فصل دو رئالیتی شو جوکر بازی کرده است را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی سید جواد رضویان

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سید جواد رضویان متولد ۶ مرداد ۱۳۵۳ در قم، بازیگر، کارگردان و خواننده است.

وی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نقاشی است که از ۲۰ سالگی فعالیت خود را آغاز کرد. پدرش اهل قم و مادرش اصالتاً یزدی است. دخترش یامین نام دارد.

شروع بازیگری جواد رضویان

سید جواد رضویان کیست؟

جواد رضویان، اصلاً علاقه‌ای به تئاتر و نمایش نداشت. هر زمان که در مدرسه صحبتی از تئاتر می‌شد، او فرار می‌کرد و این حرفه را دوست نداشت.

در زمان تحصیل در مقطع راهنمایی، وی درگیر جنگ بود. گاهی اوقات باید او را از سردخانه‌ها بیرون می‌کشیدند یا از زیر تابوت شهدا بیرون می‌آوردند. او بسیار عاشق حضور در جبهه‌های جنگ بود.

در سال‌های دانشگاه، شخص مورد نظر عشق و علاقه خود به حرفه بازیگری را کشف کرد. در حالی که در رشته نقاشی مشغول به تحصیل بود، او در سال اول با افرادی، چون مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاسی بود. با حمایت و تشویق این افراد، وی در سال ۱۳۷۳ و در سن ۲۰ سالگی، وارد عرصه تئاتر شد.

شهرت سیدجواد رضویان با سریال پاورچین

سید جواد رضویان کیست؟

پس از چند سال حضور در عرصه تئاتر، رضویام در سال ۱۳۷۶ و در سن ۲۳ سالگی، با مجموعه "سیب خنده" به کارگردانی رضا عطاران وارد عرصه تلویزیون شد.

سپس در سال ۱۳۷۷ در مجموعه "مجید دلبندم" ظاهر شد. تا اینکه در سال ۱۳۸۱ و در سن ۲۸ سالگی، با ایفای نقش داوود در سریال "پاورچین" به شهرت رسید.

بازی سیدجواد رضویان در سینما

سید جواد رضویان کیست؟

سید جواد رضویان در سال ۱۳۸۳ با فیلم "شارلاتان" وارد عرصه سینما شد. سپس در سال ۱۳۸۹، با فیلم "کمی شیرین، بسی فرهاد" تجربه کارگردانی را بر عهده گرفت. هرچند این فیلم در نهایت اکران شد.


بیشتر بخوانید: مهران مدیری کیست؟


همسر و فرزندان سیدجواد رضویان

سید جواد رضویان کیست؟

به گزارش رویداد۲۴ سید جواد رضویان سال‌هاست که ازدواج کرده است. ثمره این زندگی مشترک، یک دختر به نام یامین است. رضویان می‌گوید همسرش در زندگی او تأثیر مثبت بسیار زیادی داشته است.

«در زندگی خانوادگی آدم جدی هستم البنه نه اینکه برج زهرمار باشم در همان برخورد الو سعی می‌کنم انرژی مثبتی به طرف مقابلم منتقل کنم».

آهنگ‌های جواد رضویان

سید جواد رضویان کیست؟

سید جواد رضویان، از جمله هنرمندانی است که عمیق‌تر به عرصه موسیقی نیز ورود پیدا کرده است. او تاکنون چندین آلبوم موسیقی منتشر کرده و همچنین چندین تک‌آهنگ را به خوانندگی خود ضبط نموده است.

همچنین رضویان دارای استعداد نقاشی نیز هست. او در سال ۱۳۷۵ یکی از آثار نقاشی خود را به قیمت ۳۰ هزار تومان به فروش رسانده است. عشق و علاقه وی به آکواریوم نیز قابل توجه بوده و ارتباط و تعامل با مردم در محیط شهری از دیگر علایق وی به شمار می‌رود.

مجریگری سیدجواد رضویان

سید جواد رضویان کیست؟

سید جواد رضویان، پس از حدود ۲.۵ سال دوری از تلویزیون، با همکاری شهره سلطانی به عنوان مجری ویژه برنامه "جشن رمضان" در شبکه پنج سیما بازگشت. این برنامه از محل نمایشگاه بین‌المللی تهران روی آنتن می‌رفت.

"معرکه" یک برنامه اجتماعی جدید شبکه ۳ سیماست که به صورت یک مسابقه با تأکید بر جنبه سرگرمی تولید می‌شود. در هر قسمت این مسابقه، دو گروه شرکت‌کننده برای کسب جایزه ۶۰ میلیون تومانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. اجرای این برنامه برعهده سیدجواد رضویان است.

همچنین جواد رضویان در آخرین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی در رئالیتی شو جوکر ۲ بازی کرده است که این برنامه به کارگردانی احسان علیخانی تهیه و ساخته شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
0
جواد رضویان و بسیاری از هنرمندان فهیم و با بصیرت و با شرف. در بحبوحه های دخالت آمریکا و خیانت عده ای از گمراهان ثابت کردند ک مرد هستند و هوشیار ??
بیدی نیستند که با تف دشمن بچرخند و بلغزند. درود بر جواد عزیز دوستت داریم❤️❤️❤️ فقط بخاطر ایران
نظرات شما