تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی یک هنرمند و بازیگر حرفه‌ای ایرانی است، که در ابتدا با فوتبال شهرت پیدا کرد. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، توانسته است جایگاه خود را در صنعت سینما و تلویزیون ایران پیدا کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: پژمان جمشیدی، بازیگر ورزشکار سابق، در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او در طول دوران تحصیلی خود رشته مهندسی عمران را در دانشگاه تحصیل کرد و با پاس کردن ۱۱۰ واحد درسی، انصراف از تحصیلات دانشگاهی را انتخاب کرد. در طی این دوران، پژمان جمشیدی با قد ۱۸۰ سانتی متر در عرصه فوتبال فعالیت می‌کرد و به عنوان مدافع راست شناخته می‌شد. اما اکنون، او در عرصه بازیگری به اوج موفقیت رسیده و با بازی‌های خیره‌کننده خود، در دنیای هنر می‌درخشد.

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی (Pejman Jamshidi) در تاریخ ۸:۳۰ صبح در بیمارستان آریا، واقع در بلوار کشاورز، به دنیا آمد. پدرش دبیر زیست شناسی بود و مادرش، مرحومه، معلم اول دبستان بودند.
او در شهر گوهردشت کرج بزرگ شد. همچنین، یک برادر بزرگتر به نام "هومن" دارد که در آذر ماه سال ۱۳۵۳ به دنیا آمده است و یک خواهر به نام "مامک" که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ متولد شده است.

علاقه پژمان جمشیدی به فوتبال

پژمان جمشیدی کیست؟

جمشیدی در خصوص علاقه خود به فوتبال می‌گوید: «از زمانی که دست چپ و راستم را شناختم عاشق توپ پلاستیکی شدم و دنبال فوتبال رفتم، همیشه از من می‌پرسند فوتبال را از کی شروع کردم، اما واقعا نمی‌دانم.

من دیپلم رشته سنگ نوردی هم دارم، اما آنقدر عاشق فوتبال بودم که ورزش‌های دیگر در کنار فوتبال قرار می‌گرفت.

اول راهنمایی که بودم یک روز معلم ورزش ام گفت یک پوشه و عکس و یک برگه کپی از شناسنامه و ۱۵۰ تا تک تومانی بیاورید که به تیم آموزشگاهی بروید.

همین کار را کردم و از همان جا فوتبال حرفه‌ای ام آغاز شد».

حضور پژمان جمشیدی در باشگاه‌های حرفه‌ای

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۷۶ به جوانان باشگاه "کشاورز" پیوست و سپس به تیم سایپا دعوت شد. با نمایش‌های برتری که ارائه می‌داد، توانست به چشمان مربیان تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان بیفتد و دعوت به این تیم را دریافت کند.

اما بخاطر تمایل شدید به بازی در تیم پرسپولیس و همچنین مشکلات سربازی، قرارداد خود با تیم ولفسبورگ را لغو کرد و در سال ۱۳۷۹ با قراردادی به ارزش ۱۴ میلیون تومان در سال، به تیم پرسپولیس پیوست.

جمشیدی درباره انصراف از دانشگاه می‌گوید: «سال آخر دانشگاه سنوات ندادند و باید دو ترم دیگر می‌خواندم منم که ۱۱۰ واحد پاس کرده بودم بخاطر فوتبال دیگر دانشگاه را رها کردم.

یک روز رفتم پیش خانم فائزه هاشمی رفسنجانی و او نامه‌ای داد که یک ترم دیگر بخوانم و مدرکم را بگیرم، اما درگیر بحث عشق و عاشقی شدم و پیگیری نکردم».

پژمان جمشیدی کیست؟

«سایپا بهترین روز‌های فوتبالی ام بود که از آنجا برای تیم ملی امید و بزرگسالان انتخاب شدماما پرسپولیس هم فوق العاده بود خصوصا قهرمانی‌ای که داشتیم.

من و داوود فنایی، حامد کاویانپور و بهنام ابوالقاسم پور بیشتر با هم بودیم و هم اتاق می‌شدیم، ۸ تا دربی حضور داشتم که ۱ را بردیم، ۲ تا باختیم و ۵ تا مساوی شد».

«سال ۱۳۹۰ در ۳۴ سالگی عطای بازی را به لقایش بخشیدم و رفتم.

دو سال هم در تیم «پاراگ تهران» مربیگری کردم و قهرمان جام حذفی تهران شدیم بعد که بحث بازیگری پیش آمد، دیگر کلا از فوتبال دور شدم».

آشنایی پژمان جمشیدی با پیمان قاسمخانی

پژمان جمشیدی کیست؟

«سال ۱۳۸۱ در مراسمی با خانم بهاره رهنما آشنا شدم و همیشه دوست داشتم پیمان همسرش را ببینم، چند مصاحبه از او خوانده بودم و به نظرم آدم جذابی می‌آمد.

خانم رهنما گفت شوهرم پرسپولیسی است و یک شب شام من را به منزلشان دعوت کرد، من و پیمان خیلی دوست شدیم و با هم به فوتبال می‌رفتیم».

پژمان جمشیدی پرفروش‌ترین بازیگر سال

پژمان جمشیدی پس از بازی اولین سریال خود یعنی سریال "پژمان" در سال ۱۳۹۳، با فیلم "آتش بس ۲" تجربه سینمایی خود را آغاز کرد. این فیلم به عنوان اولین تجربه سینمایی او منتشر شد. سپس در سال ۱۳۹۶، با بازی در هشتمین فیلم خود، نامزدی برای جایزه نقش مکمل سیمرغ فجر را به دست آورد.

در سال ۱۳۹۸، پژمان جمشیدی با حضور در پنج فیلم سینمایی، به یکی از بازیگران پرفروش سال تبدیل شد. این فیلم‌ها در کل مجموعه‌ای از فیلم‌هایش، با فروش کلی ۶۲.۸ میلیارد تومان در گیشه موفقیت بزرگی را کسب کردند.

مجری گری پژمان جمشیدی

در سال ۱۳۹۸، پژمان جمشیدی در برنامه "کلاسیو" به کارگردانی عادل فردوسی پور و با حضور علی دایی اجرا کرد. این برنامه با استفاده از فضای اینترنتی، رکورد تماشای برنامه‌های آنلاین را شکست و بسیار محبوبیت داشت.

در سال ۱۴۰۰ نیز، پژمان جمشیدی یک تاک شوی اینترنتی منحصر به فرد با نام "پیشگو" را برای پلتفرم نماوا اجرا کرد. این برنامه تاک شویی بود که با محوریت موضوعات مختلف، مهمانان ویژه‌ای را به استودیو دعوت می‌کرد و گفتگو‌های جالب و جذابی را در قالب قسمت‌های مختلف ارائه می‌کرد.

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی کیست؟

در روز‌های گذشته، فیلمی از حضور پژمان جمشیدی و همسرش نگار فرهمند، بلاگر اینستاگرام، در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی منتشر شده است.

نگار فرهمند، بلاگر مشهور ایرانی، در سال ۱۳۶۷ به دنیا آمده است و اهل بختیار است. او فوق لیسانس در رشته مارکتینگ و لیسانس در رشته مدیریت تبلیغات را از قبرس دریافت کرده است.

او در زمینه لباس و پوشاک فعالیت می‌کند و بیش از ۴۰۰ هزار فالوور را در اینستاگرام دارد.

بازیگر ۴۶ ساله، پژمان جمشیدی، چندی پیش در یک مصاحبه با عادل فردوسی‌پور اعلام کرد که بزرگترین آرزویش تشکیل خانواده است. او همراه با همسرش، نگار فرهمند، برای شرکت در مراسم آتیلا پسیانی حضور یافته و با خانواده و بازماندگان مرحوم همدردی کرده است. در ادامه تصاویریی از نگار فرهمند، بلاگر ایرانی و همسر پژمان جمشیدی را مشاهده کنید.

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی کیست؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
4
5
عجب ...

...بزنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
3
1
آرمیتا در کما و همسر پژمان جمشیدی ول معطل!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
1
0
من دوستش دارم. ن شالله همیشه شاد و سلامت باشه. ادم خوش شانس هست این بشر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان