تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۵

داعش: عامل حمله تروریستی برلین، با داعش بیعت کرده بود

خبرگزاری اعماق وابسته به داعش روز جمعه اعلام کرد که عامل حمله تروریستی برلین، پیش از حمله خود با داعش و سرکرده آن بیعت کرده بود.
رویداد۲۴-خبرگزاری اعماق وابسته به داعش روز جمعه اعلام کرد که عامل حمله تروریستی برلین، پیش از حمله خود با داعش و سرکرده آن بیعت کرده بود.

خبرگزاری اعماق با انتشار ویدئویی اعلام کرد که عامل حمله تروریستی برلین که در میلان ایتالیا کشته شد، یکی از اعضای گروهک داعش بوده است.

در این ویدئو «انیس العامری» عامل حمله تروریستی برلین با ابوبکر البغدادی سرکرده داعش بیعت می کند و از نیروهای داعشی می خواهد که از «صلیبی ها» که مسلمانان را هدف قرار می دهند، انتقام بگیرند.

انیس العامری در این ویدئو می گوید : از برادران موحد خود دراروپا می خواهم که هر کس تا جایی که می تواند با صلیبی ها مبارزه کند.

براساس این گزارش یک کامیون دوشنبه شب هفته جاری مردم حاضر در بازار کریسمس برلین را زیر گرفت که این حادثه به کشته شدن 12 تن و زخمی شدن 48 تن دیگر منجر شد.
داعش روز سه شنبه مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

پیش از این مقام های آلمانی با معرفی «انیس امری» تونسی تبار به عنوان مظنون اصلی حادثه تروریستی برلین، پاداش 100 هزار یورویی برای هر نوع اطلاعات منجر به بازداشت وی، تعیین کردند.

یک منبع امنیتی درایتالیا نیز اعلام کرد که انیس العامری مظنون اصلی حمله تروریستی برلین، در تیراندازی روز جمعه در حومه شهر میلان در شمال ایتالیا کشته شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: داعش ، برلین ، تروریست ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان