تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

تغییر و کاهش ساعت کاری با تصمیم جدید دولت | جزئیات شناورسازی ساعت کاری ادارات اعلام شد

جزئیات تصمیم دولت سیزدهم برای تغییر، شناورسازی و کاهش ساعت کاری کارمندان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.

تغییر ساعت کاری

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: رئیس سازمان اداری و استخدامی در خصوص تصمیم هیات دولت سیزدهم برای تغییر، شناورسازی و کاهش ساعت کاری کارمندان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی توضیحاتی ارائه کرد.

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی، در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از ۶ صبح تا ۱۳، ساعت کاری کارمندان است، تاکید کرد که صحبتی برای تغییر این ساعت کاری انجام نشده است.

میثم لطیفی اعلام کرد:  از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ساعت کاری کارمندان است که یک ساعت اول برای زنان و شرایط خاص در نظر گرفته شده است. فعلا صحبتی برای تغییر این ساعت کاری انجام نشده است.


بیشتر بخوانید: بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی کشور | ساعت کاری کارکنان دولت تغییر کرد


یک ساعت اول ساعت کاری برای افراد با شرایط خاص شناور شد

رئیس سازمان استخدامی کشور گفت: ساعات کار اداری از ۶ صبح تا یک بعدازظهر است که یک ساعت اول را برای برخی دستگاه‌ها، خانواده‌ها، زنان و افرادی که شرایط خاص دارندُ به صورت شناور تعیین کرده‌ایم. ژ

میثم لطیفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت با حضور جمع خبرنگاران گفت: در مورد ساعات کاری ادارات دولتی باید گفت که فعلاً ساعات کار اداری از ۶ صبح تا یک بعدازظهر است که البته یک ساعت اول را برای برخی دستگاه‌ها، خانواده‌ها، زنان و افرادی که شرایط خاص دارند، به صورت شناور گذاشتیم؛ دستگاه‌ها هم می‌توانند در این مورد تصمیم‌گیری کنند. فعلاً تصمیم جدید برای این موضوع اتخاذ نشده است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما