تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۵

سعید قاسمی: ما هم مثل مطهری از حصر " VIP" سران فتنه خسته شده‌ایم/سلفی گرفتن با امام، معیار نیست

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ما نیز همچون آقای مطهری از "حصر VIP" خسته شده‌ایم و باید وضعیت اینها تعیین تکلیف شود و البته جرم آنها مشخص است.
رویداد۲۴-فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ما نیز همچون آقای مطهری از "حصر VIP" خسته شده‌ایم و باید وضعیت اینها تعیین تکلیف شود و البته جرم آنها مشخص است.

 سردار سعید قاسمی امشب در ویژه برنامه پایان فتنه، پایان فریب در فرهنگسرای انقلاب مشهد اظهار داشت: در طول تاریخ 250 ساله آمریکا، تسخیر لانه جاسوسی بی سابقه بوده و هیمنه این کشور را از میان برده و چنین شکستی تاکنون به آمریکا وارد نشده و حتی تا امروز نیز تاوان این پیروزی بزرگ را می‌دهیم، بساط و اساس انقلابیگری در عصر جدید محکم شده و کسی دیگر جلودار آن نیست و امروز کار دست امثال شیخ زکزاکی افتاده و انقلاب تا نیجریه گسترش پیدا کرده است.

سردار قاسمی بیان کرد: سه میلیون سینه‌زن و زنجیرزن به برکت شیخ زکزاکی در اربعین حسینی راه افتادند، لبنان و سوریه و بین النهرین و عراق و بحرین و یمن نیز همین وضعیت است، اراده‌ای پولادین در این مناطق حاکم است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه تمامی معادلات از این طریق تغییر کرده است ادامه داد: در فتنه 88 نیز جبهه‌ای تشکیل شد که ساواکی و مجاهدین خلق و بنی صدری‌ها و نهضت آزادی، شکست خوردگان فتنه 78 همگی حاضر بودند و صف اندرصف در خاکریز قرار داشتند.

سردار قاسمی افزود: جرج سوروس و جین شارپ که تئوریسین‌های جنگ نرم هستند نیز به عنوان تئوری پرداز حاضر بودند، جرم چنین مجموعه‌هایی که 8 ماه در کف خیابان باشند و به دنبال تغییر نظام باشند در هر رژیم و نظامی چیست؟ اینها خباثت‌های متعددی در 8 ماه فتنه صورت دادند. ما نیز همچون آقای مطهری از "حصر VIP" خسته شده‌ایم و باید وضعیت اینها تعیین تکلیف شود و البته جرم آنها مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی چه باید کرد؟ آقای مطهری وقتی چنین حرفی زد باید تمام روحانیت با ایشان برخورد می‌کردند زیرا این موضعی ناصواب است، امام راحل زمانی پیام دادند که اگر تمام جهان علیه من قیام کنند دست از حق و حقیقت برنمی‌دارم و ما نیز باید همین راه را ادامه دهیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: باید همین معیارها و ملاک‌ها را برای انتخابات آینده در نظر بگیریم، سلفی گرفتن با امام راحل معیار در خط امام بودن نیست، مگر فردی که هزاران عکس با امام دارد امروز در خط ایشان حرکت می‌کند؟ اگر به جوانان ملاک و معیار دهیم خودشان به راحتی می‌توانند دست به انتخاب بزنند.

سردار قاسمی افزود: پیام به روحانیت و پیام قطعنامه را جوانان ما باید با دقت بخوانند و اگر اینها را مطالعه کنند به راحتی می‌توانند دست به انتخاب بزنند اما در مقابل به جای مانور دادن روی این مسائل، روی مسئله‌ای مانند کنسرت مانور داده می‌شود که البته آیت الله علم‌الهدی در این مسئله با شجاعت ایستادگی کرده است.

وی گفت: تنها راهی که داریم این است که در خط و مسیر امام راحل حرکت کنیم، حال که در سیستم‌های رسمی آموزشی نظام بنا نیست این مسائل به دانش آموزان و جوانان انتقال داده شود و روحیه انقلابی پمپاژ شود، باید این پیام‌ها به صورت رودررو توسط نیروهای انقلابی و متدین منتقل شود.

سردار قاسمی اظهار داشت: گردنه‌ای که در پیش رو داریم یکی از سخت‌ترین گردنه‌هایی است که نظام و انقلاب تاکنون تجربه کرده است، ابتدای انقلاب مگر رسانه داشتیم؟ مساجد و منبرها خودشان بهترین تریبون بودند، به تعبیر امام حی، اگر خواص به وظیفه خود عمل نکنند و در وقت مناسب پای کار نیایند اتفاقی می‌افتد که در کربلای 61 هجری اتفاق افتاد و البته این یک قانون الهی است.

وی ادامه داد: باید بدانیم فتنه‌ همیشه در کمین است، هرچه خوردیم از خودی بوده است، جان کری می‌گوید کاری که ما در برجام انجام دادیم با 100 جنگ سخت نیز چنین پیروزی متصور نبود و این جمله همان جمله عمروعاص و اشعث است و اصلاً این یک تاکتیک است و آنها نیز همین جمله را به معاویه گفتند.

سردار قاسمی ادامه داد: در این مملکت خون ریخته شده است، همه موظفند به نوبه خود پرچمدار باشند؛ نبرد با منافقان جدید بسیار سخت‌تر است، منافقانی در لباس جدید داریم که ممکن است در هر نهاد و دانشگاهی آنها را می‌توانید ببینید، اما اینها کارشان تمام است اما نباید اجازه دهیم اینها به یک حاشیه امن رانده شود.

وی افزود: جریان انقلاب اسلامی را جریان انحرافی 20 سال عقب انداخت و نباید از اینها بگذریم، جریان انحرافی به دنبال تغییر ارزش‌ها بود، وقتی خواص تکلیف خود را مشخص نمی‌کنند اتفاقی مانند فتنه 88 شکل می‌گیرد؛ سران فتنه تاکنون به خباثت خود اعتراف نکرده‌‌اند. باید به این برسیم که چرا در جبهه خودی چنین وضعیتی حاکم است و اگر از تجربه گذشته استفاده نکنیم بعید نیست وضعیت دیگری تکرار شود و تمام اینها نیاز به بصیرت دارد.
منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان