تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۵

حمایت پرسپولیسی‌ها از مدیرعامل باشگاه/ آرامش تیم را مدیون طاهری هستیم

بازیکنان پرسپولیس در اقدامی عجیب همزمان از سرپرست این باشگاه حمایت کردند.
رویداد۲۴-بازیکنان پرسپولیس در اقدامی عجیب همزمان از سرپرست این باشگاه حمایت کردند.

 این روزها شایعه برکناری علی اکبر طاهری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس بیش از پیش به گوش می رسد و حتی اسامی مختلفی هم به عنوان جانشین وی مطرح شده است. در این میان در اقدامی هماهنگ و عجیب اکثر بازیکنان پرسپولیس در صفحه شخصی خود از طاهری حمایت کرده و خواستار ادامه کار او در این باشگاه شدند!
همزمانی این اقدام مشخص می کند که تصمیم پرسپولیسی ها چندان خودجوش نبوده و احتمالا از آنها خواسته شده این کار را انجام دهند.

طارمی و مسلمان در اینستاگرام خود نوشتند: «تو اين مدت جز خوبي چيزي نديدم ازش چه زماني كه باشگاه درامد خوبي داشته چه اوضا اوكي نبوده ، همه جوره پشت تيم و بچه ها بود و هست اميد وارم تو اين مسير كه پر موانع و سختي همين راهو ادامه بدي و تا اخر با ما باشي ، درود بر دكتر طاهري عزيز.»

کمال کامیابی نیا همچنین نوشت:« سلام خدمت همه هواداراي عزيز اين آرامشي كه الان تيم محبوبمون داره حاصل زحمات اقاي طاهري است. اميدوارم حمايت كنن وخواهشي كه از اقاي وزير ورزش دارم اينكه باشگاه تازه به ارامش خوبي رسيده و نياز به حمايت ايشان است.»

علیرضا بیرانوند نوشت:«سلام به همه هواداران خوب و دوست داشتني ارتش سرخ. اگر ما امروز قهرمان نيم فصل شديم و با حمايت شما براي فتح ليگ برتر گام برداشتيم در كنار تلاش بازيكنان و كادر فني خوبمون بايد از مديريت منظم و خوب دكتر طاهري تشكر ويژه كنم كه انصافاً در اين مدت يار و ياور تيم بودند و از هيچ چيزي براي موفقيت پرسپوليس كم نگذاشتند. مطمئنم با حضور دكتر طاهري هم در ليگ موفق خواهيم شد و هم در آسيا به مراحل بعدي صعود مي كنيم.»

نکته جالب اینجاست که بازیکنان در محافل خصوصی بدون توجه به اینکه طاهری در این باشگاه می ماند یا نه به دنبال این هستند که بدانند پول های شان به موقع توسط اسپانسر پرداخت می شود یا نه.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان