تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۵

پیام اردوغان متعاقب حملات تروریستی

رئیس جمهور ترکیه ضمن محکوم کردن تیراندازی در باشگاه شبانه «استانبول»، حوادث این چنینی را مرتبط با حوادث منطقه و با هدف بی‌ثبات کردن ترکیه دانست.
رویداد۲۴-رئیس جمهور ترکیه ضمن محکوم کردن تیراندازی در باشگاه شبانه «استانبول»، حوادث این چنینی را مرتبط با حوادث منطقه و با هدف بی‌ثبات کردن ترکیه دانست.
 
 «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد حمله تروریستی به باشگاه شبانه در استانبول، بی‌ارتباط با حوادث منطقه نبوده و هدف آن بی‌ثبات کردن و برهم زدن آرامش ترکیه است.
 
اردوغان طی بیانیه‌ای مکتوب با اعلام اینکه ترکیه هرکاری برای حفظ امنیت شهروندان خود و منطقه خواهد کرد، گفت: ترکیه می‌داند این حوادث به تحولات منطقه ربط دارد و مصمم است تا تروریسم را از مبدا ریشه‌کن کند.
 
به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» وی با درخواست از مردم برای اتحاد دربرابر حملاتی که قصد ایجاد آشوب و تفرقه را دارد، حادثه استانبول را یک «بازی کثیف» توصیف کرد.
 
بامداد امروز (یکشنبه) یک مهاجم مسلح به باشگاه شبانه «راینا» در استانبول حمله کرده و با تیراندازی حداقل 39 نفر را کشته و 69 نفر دیگر را مجروح کرد. وی سپس گریخته و نیروهای امنیتی ترکیه هنوز در جست‌وجوی او هستند.
منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان