تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۵

دو قلوهای بندانگشتی یک‌ساله شدند (تصاویر)

آن‌ها کوچک‌ترین دوقلوهایی هستند که تاکنون در بریتانیا به دنیا آمده‌اند و پزشکان به والدین پریشان آن‌ها گفته بودند که شانس زنده ماندن فرزندانشان یک از 10 است.
رویداد۲۴- آن‌ها کوچک‌ترین دوقلوهایی هستند که تاکنون در بریتانیا به دنیا آمده‌اند و پزشکان به والدین پریشان آن‌ها گفته بودند که شانس زنده ماندن فرزندانشان یک از 10 است.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، اما یک سال بعد، ریلی و روبین شگفت‌انگیز هرکدام شش کیلو و نیم شده‌اند و نخستین کریسمس خود را در خانه کنار پدر و مادر جشن گرفتند.

این دختران در هفته بیست و سوم بارداری مادرشان کلیر کانلیف به دنیا آمدند. ریلی حدود نیم کیلو و خواهرش روبین کمی سنگین‌تر از نیم کیلو بود.

مادر 41 ساله این دو کودک گفت: «وقتی به فرزندانم نگاه می‌کنم باورم نمی‌شود که چطور به این خوبی رشد کرده‌اند. هر بار که لبخند می‌زنند، باور نمی‌کنم که برای داشتنشان تا چه اندازه خوشبخت هستیم.»

کلیر کانلیف در دوازده هفتگی بارداری بود که متوجه شد دو جنین در شکم دارد. همه‌چیز خوب پیش می‌رفت تا زمانی که او در نوامبر 2015 دچار عفونت آبی شد. پزشکان در بیمارستان بولتون دریافتند که جنین‌ها شکل گرفته‌اند و دیگر برای متوقف کردن روند رشد دیر شده است. آن‌ها به کانلیف و همسر45 ساله‌اش گفتند که احتمال نجات فرزندانشان یک از 10 است.

کانلیف گفت: «آن‌ها خیلی کوچک بودند اما به خوبی شکل گرفتند. دست ریلی به‌اندازه نوک انگشت کوچک من بود.»

زمانی که روبین سه‌ماهه بود دچار یک عفونت شدید خونی شده بود و ریه‌اش دچار مشکل شد اما توانست بر این بیماری غلبه کند.

دو قلوهای بندانگشتی یک‌ساله شدند (تصاویر)

دو قلوهای بندانگشتی یک‌ساله شدند (تصاویر)




برچسب ها: رویداد24 ، دوقلو ، بریتانیا
نظرات شما
پیشخوان