تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۵

واکنش تاج به فوتبالیست های سیگاری در لیگ برتر

مهدی تاج در بخشی از صحبتهای خود درباره حضور بازیکنان سیگاری و قلیانی در لیگ برتر، گفت: «این آماری که هراتیان می‌گفت چند روز دهان به دهان چرخید. من چندین جلسه با هراتیان داشتم و آخرین بار نزدیک به 3 ساعت با او حرف زدم. به او گفتم که مستنداتش چه چیزی است که فهمیدم آنها در ابتدای فصل فرمی را پر کردند که از نظر جامعه آماری ملاک است. ولی کافی نیست.»
رویداد۲۴-مهدی تاج در بخشی از صحبتهای خود درباره حضور بازیکنان سیگاری و قلیانی در لیگ برتر، گفت: «این آماری که هراتیان می‌گفت چند روز دهان به دهان چرخید. من چندین جلسه با هراتیان داشتم و آخرین بار نزدیک به 3 ساعت با او حرف زدم. به او گفتم که مستنداتش چه چیزی است که فهمیدم آنها در ابتدای فصل فرمی را پر کردند که از نظر جامعه آماری ملاک است. ولی کافی نیست.»

 


رئیس فدراسیون فوتبال صحبتهای خود را اینگونه ادامه داد: «مثلا در این فرم در ابتدا از بازیکن سؤال شده "آیا خودت سیگار می‌کشی" که او جواب داده "من نمی‌کشم ولی 90 درصد از فوتبالیست‌ها سیگار می‌کشند". یعنی این حرف ملاک آمارگیری بوده است. من هم امروز ثابت کردم که این موضوع نمی‌تواند درست باشد. الان هم تاکید می‌کنم پر کردن فرم انجام شده ولی درست نیست. فردا هراتیان نگوید تاج حرف مرا تکذیب کرد. مبنای این آمارگیری پرسشنامه بوده و بس. مثلا الان باشگاه استقلال اعلام کرده که ما سیگاری نداریم. باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس هم همینطور. من اگر جای هراتیان بودم اصلا چنین آماری را منتشر نمی‌کردم.»

 


تاج در پایان صحبتهای خود را اینگونه خاتمه داد: «اتفاقا دو مورد را به من گزارش کردند که من هم تذکر دادم. مثلا در مورد بازیکن هپاتیتی سؤال کردند و من هم به فرد مربوطه گفتم "تو چکاره‌ای که آبروی افراد را می‌بری؟" آنها هم معتقد بودند ممکن است تماس بازیکنان با بازیکنان دیگر در زمین خطرناک باشد. ولی من نمی‌توانم منعی برای عقد قرارداد با بازیکن باشم و به آنها گفتم شما می‌توانید قرارداد ببندید ولی من اختیار ندارم به شما بگویم باید قرارداد امضا شود.»

ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان