تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۵

پرسپولیس فقط یک جای خالی دیگر دارد/کدام بازیکن سر‌خپوش می‌شود؟

با جذب سروش رفیعی پرسپولیسی‌ها فقط می‌توانند یک بازیکن دیگر جذب کنند.
رویداد۲۴-پیروزی نوشت:با جذب سروش رفیعی پرسپولیسی‌ها فقط می‌توانند یک بازیکن دیگر جذب کنند.

با توجه به جدایی عالیشاه، نوراللهی و گولچ پرسپولیس سه جای خالی داشت.با حذب نریمان جهان و رفیعی پرسپولیس هم اکنون یک جای خالی دیگر دارد.برخلاف اخبار منتشره،محمدامین آرام طبع در لیست خرید علی دایی نیست.

از شهاب کرمی و شایان مصلح به عنوان گزینه های براتکو برای هافبک دفاعی و دفاع چپ هستند.البته آرام طبع پشیمان شده و قصد ماندن دارد.این درحالیست که پرسپولیس به جای گولچ هنوز مدافعی جذب نکرده و همچنان قرارداد پلی یانسکی نیز هنوز فسخ نشده، این بازیکن برای فسخ قراردادش همکاری لازم را نداشته و خواهان دریافت یک سال و نیم باقی مانده از قراردادش است.

برانکو خلیل زاده و پراهیچ را برای خرید در پست دفاع میانی به باشگاه معرفی کرده،پراهیچ هنوز به ایران بازنگشته است.سپاهان نیز همچنان به شدت مخالف جدایی خلیل زاده است و برانکو در پس پرده در حال رایزنی با ایگور پراهیچ است.

رحیم زهیوی به رغم علاقه برای حضور در پرسپولیس به تیم الشحانیه قطر پیوست چرا که برانکو تمایلی به جذب وی نداشت.در کل اکنون پرسپولیس تنها یک جای جای خالی دارد و برای هافبک دفاعی و دفاع هنوز بازیکنی جذب نشده و با این شرایط احتمال جذب مهاجم نیز بسیار ضعیف است.باید دید باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ چگونه با چالش نبود جای خالی برای جذب بازیکن برخورد خواهند کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان