تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
پورحیدری در تمرین آبی ها

استقبال باشکوه از پدر استقلال

سرپرست باشگاه استقلال بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری قند امروز در تمرینات استقلال حاضر شد.
رویداد 24- امروز خبرنگاران، عکاسان و هواداران زیادی خود را به زمین شماره 2 آزادی رسانده بودند تا از حضور منصور پورحیدری در تمرینات استقلال استقبال کنند.

استقبال باشکوه از پدر استقلال
سرپرست خوشنام استقلال دقایقی پیش وارد زمین شماره 2 آزادی شد و اولین کسی که از او استقبال کرد، فرزاد مجیدی سرپرست موقت این تیم بود. او دست پورحیدری را گرفت و به سمت رختکن برد و نکته جالب این بود که بازیکنان با حالتی منظم و با لباس تمرینی در رختکن آماده استقبال از سرپرست تیم خود بودند.
پورحیدری بعد از ورود به رختکن ابتدا با استقبال شدید پرویز مظلومی سرمربی استقلال روبه‌رو شد و بعد از آن هم بازیکنان یکی‌یکی سمت سرپرست تیم خود رفتند و از حضور در تمرینات استقلال استقبال کردند. با تصمیم مدیران استقلال امروز گوسفندی به محل تمرین آورده تا با ورود پورحیدری زیر پای او قربانی شد. همچنین برای پورحیدری اسپندی دود شد تا او هر چه زودتر بتواند به تیم استقلال برگردد.
حضور پورحیدری در تمرین امروز استقلال حال و هوای جالبی را در زمین شماره 2 آزادی به وجود آورده تا جایی که حتی دوربین‌های تلویزیونی هم برای پوشش تصویری این اتفاق مهم به محل تمرین آبی‌پوشان آمده‌اند.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان