تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

فن‌خال: رؤیای‌مان قهرمانی در جام حذفی است

سرمربی هلندی منچستریونایتد با تحسین شاگردانش به خاطر نمایشی که برابر دربی کانتی ارائه کردند، از اهمیت جام حذفی برای شیاطین سرخ و امیدش به کسب این جام گفت.
رویداد 24- تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (جمعه) با نتیجه 3 بر یک در خانه حریف دسته اولی‌اش دربی کانتی پیروز و به عنوان اولین تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس شد. فن‌خال با این پیروزی متفاوت از پیروزی‌های قبلی تیمش، از شدت انتقاداتی که متوجه‌ او بود کاست، هرچند تأکید کرد که هنوز موفق به کسب جامی نشده است.

وی با اشاره به خوشبینی تیمش برای فتج جام حذفی انگلیس – تورنمنتی که از سال 2004 تا کنون موفق به فتح آن نشده است - به خبرنگاران گفت: لیگ برتر تورنمنت بسیار مهمی است، اما جام حذفی انگلیس بزرگ‌ترین جام انگلیس است، جامی با قدمت و تاریخچه‌ای طولانی و مهم. ما مدتی طولانی است که این جام را نبرده‌ایم، پس رؤیای کسب آن را داریم هرچند بعد از کسب تنها دو پیروزی نمی‌توان گفت که ما قهرمانش خواهیم بود.

فن‌خال ادامه داد: عملکرد تیم شاید بهتر از آن چیزی بود که در تمرینات ارائه کرده بودیم. ما در زمانی مناسب برابر مقاومت دربی کانتی بهترین عملکردمان را  کردیم. ما خودمان گل اول را تقدیم دربی کردیم، اما در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که عملکردشان خوب بوده است و باید به همان روند به کارشان ادامه دهند، چون با آن عملکرد بازی را خواهند برد و دیدید که همین اتفاق هم رخ داد.

یکی از سه گل منچستریونایتد را دلی بلیند، دفاع وسط هلندی این تیم به ثمر رساند، گلی که در فاصله 25 دقیقه به پایان بازی زده شد و اعتمادبه‌نفس را به شیاطین سرخ برگرداند.

فن‌خال ضمن تمجید از هموطن خود گفت: گل بلیند؟ برای زدن آن گل باید بو می‌کشیدید و بلیند هم این کار را انجام داد. گل او فوق‌العاده بود.

منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان