تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

کولاک شدید در برخی جاده های زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف و کولاک شدید جاده های زنجان - تهم - چورزق، دندی - تخت سلیمان و زنجان - طارم را در برگرفته است.
رویداد۲۴محمد امینی گفت: بارش برف از شامگاه گذشته در همه مسیرهای ارتباطی استان زنجان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد. 

وی یادآورشد: در زمان حاضر تردد در جاده های زنجان – تهم – چورزق، دندی – تخت سلیمان و زنجان – طارم به علت کولا شدید و بارش برف بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نیست. 

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مه غلیظ در گردنه های بادامستان، ذاکر و خانچای در جاده زنجان - طارم و گردنه پایایی جاده زنجان - بیجار حاکم شده و دید افقی رانندگان به شدت کاهش یافته است. 

امینی تاکید کرد: هم اکنون بارش برف در بیشتر جاده های ارتباطی استان زنجان در جریان است که رانندگان باید تا حد امکان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند. 

وی، از همه رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان را دارند، خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند. 

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هموطنان قبل از اقدام به سفر، در بررسی خودروهای خود از کامل و سالم بودن مخزن خودرو، برف پاک کن و بخاری آن اطمینان داشته باشند. 

امینی اظهارکرد: هم اکنون نیروهای راهداری با تمام تجهیزات در 28 راهدارخانه استان زنجان در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و رانندگان عبوری به صورت 24 ساعته آماده هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند. 
به گزارش ایرنا، هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در هر ساعت از شبانه روز در تماس باشند. 

37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است. 

مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است. 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است. 
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان