تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

قالیباف چه زمانی به نمایندگان گزارش پلاسکو را خواهد داد؟

رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تهیه گزارش این کمیسیون درباره حادثه پلاسکو از احتمال قرائت این گزارش به‌ همراه دو گزارش وزیر کشور و شهردار تهران در نشست علنی روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
رویداد۲۴-رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تهیه گزارش این کمیسیون درباره حادثه پلاسکو از احتمال قرائت این گزارش به‌ همراه دو گزارش وزیر کشور و شهردار تهران در نشست علنی روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به زمان قرائت گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه پلاسکو اعلام کرد: گزارش کمیسیون عمران در رابطه با حادثه پلاسکو تقریباً نهایی شده و قرار است در اولین فرصت در صحن علنی مجلس قرائت شود.
او ادامه داد: با این حال باتوجه به این‌که قرار است دو گزارش دیگر نیز از سوی عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و محمدباقر قالیباف شهردار تهران تقدیم مجلس شده و در صحن قرائت شود، باوجود این‌که گزارش کمیسیون عمران تقریباً نهایی شده، دست نگه داشتیم تا در اولین فرصت این سه گزارش در یک جلسه در صحن علنی مجلس قرائت شود.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد هر سه گزارش کمیسیون عمران مجلس، وزیر کشور و شهرداری تهران درباره حادثه پلاسکو روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان