تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

شوک مثبت علی کریمی به روایت ماهینی

در روزی که پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تراکتورسازی تبریز را در استادیوم آزادی شکست بدهد، حسین ماهینی یکی از بهترین‌های میدان بود.
رویداد۲۴-در روزی که پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تراکتورسازی تبریز را در استادیوم آزادی شکست بدهد، حسین ماهینی یکی از بهترین‌های میدان بود.
کاپیتان دوم پرسپولیس پس از چند بازی که در پست غیرتخصصی دفاع چپ به زمین رفته بود بالاخره به پست اصلی خود دفاع راست برگشت و نمایش خوبی هم ارائه داد.
با حسین ماهینی یک روز پس از برد فینال زودهنگام لیگ گپ زدیم که ماحصل آن را در قالب مصاحبه می‌خوانید؛
*بالاخره به دفاع راست برگشتی و در پست اصلی‌ات بازی کردی؟
به عنوان یک بازیکن تابع سرمربی هستم. هرجایی که برانکو تشخیص بدهد بازی می‌کنم.
*اگر برانکو از تو بخواهد در شهرآورد به جای کمال‌کامیابی‌نیا در هافبک دفاعی بازی کنی، چطور؟
برانکو اگر بخواهد حاضرم توی گل هم بایستم. در فوتبال حرفه‌ای یاد گرفتم تابع محض تصمیم سرمربی باشم. البته لطفاً بنویسید که بخشی از حرف من شوخی بود چون ما گلر خوبی مثل علیرضا بیرانوند داریم که مثل کوه پشت سر ماست.
* خیلی‌ها پس از برد مقابل تراکتورسازی عنوان کردن پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ شانزدهم شد. نظر تو چیست؟
نه، سرنوشت جام هنوز مشخص نشده است. فاصله ما با تیم دوم جدول به 9 امتیاز رسیده اما اینکه فکر کنید قهرمانی قطعی است اشتباه بزرگی است. ضمن آن که لازم است بگویم تراکتورسازی تیم بزرگ و قابل احترامی است. آنها گرچه مقابل ما شکست خوردند اما هنوز هم رقیبی بزرگ محسوب می‌شوند.
* حضور علی کریمی در اردوی پرسپولیس چقدر در این برد تأثیرگذار بود؟
من افتخار می‌کنم که همبازی علی کریمی بودم. او اسطوره بزرگ فوتبال ماست که دلی در اردوی پرسپولیس حضور پیدا کرد و حتی زحمت کشید برای روحیه دادن به تیم تا استادیوم و رختکن ما هم آمد. واقعاً حضورش شوک مثبتی به همه ما داد. همین‌طور محمد پنجعلی، رضا شاهرودی، مجتبی محرمی و مهرداد میناوند و همه پیشکسوتانی که محبت کردند و برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم آزادی آمدند.
*در لحظه‌ای از بازی با تراکتورسازی تبریز از تماشاگران پرسپولیس خواستی که شما را تشویق کنند. ماجرا چه بود؟
ببینید برخلاف خیلی‌ها من معتقدم تماشاگران و هواداران همیشه در کنار ما توی زمین هستند و ما هم نیازمند حمایت آنها هستیم. هر زمانی که ما کم‌ می‌آوریم آنها جلو می‌آیند و کمک می‌کنند. آن لحظه هم احساس کردم نیاز به تشویق و حمایت گرم هواداران با معرفت پرسپولیس داریم و...
*هفته گذشته که با رامین رضاییان مصاحبه می‌کردیم به ما گفت قبل از پنالتی چیپ مقابل صبای قم و محسن فروزان تو نزد او رفتی به رقیب خودت روحیه دادی. درست است؟
اولاً ما رقیب نیستیم. رامین همبازی خوب من است. او یکی از خوب‌های ایران است و آن لحظه هم وظیفه‌ام را انجام دادم. از اول هم با رامین رضاییان مشکلی نداشتیم. اینکه من کجا بازی کنم یا نکنم برعهده سرمربی است و برانکو تصمیم می‌گیرد. به نظر من یکی از رازهای موفقیت این فصل پرسپولیس همین رفاقت و همدلی است.
*حیف است در این مصاحبه سؤالی درباره شهرآورد 84 نپرسیم؟
استقلال همیشه استقلال است. ما فریب نتایج گذشته استقلال را نمی‌خوریم. همان‌طور که گول فاصله امتیازات خود با حریفان را هم نمی‌خوریم. این بازی برای هواداران پرسپولیس به اندازه قهرمانی ارزش دارد. پس بدون توجه به جدول و پیش‌داوری‌ها به زمین می‌رویم تا کارخودمان را انجام بدهیم.
*یعنی می‌برید؟
ان‌شاءا....!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان