تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

ادغام دو حوزه ورزش و جوانان اشتباه بود

علیرضا رحیمی، نماینده تهران در مجلس دهم و در پاسخ به سوال خبرنگار میهن امروز راجع به ادغام حوزه ورزش و جوان و نتایج حاصل از آن گفت: عملکردی که وزارتخانه ورزش و جوانان پس از ادغام داشته و به افکار عمومی منعکس شده است نشان از آن دارد که حوزه جوان تحت الشعاع حوزه ورزش قرار گرفته است.
رویداد۲۴- علیرضا رحیمی، نماینده تهران در مجلس دهم و در پاسخ به سوال خبرنگار میهن امروز راجع به ادغام حوزه ورزش و جوان و نتایج حاصل از آن گفت: عملکردی که وزارتخانه ورزش و جوانان پس از ادغام داشته و به افکار عمومی منعکس شده است نشان از آن دارد که حوزه جوان تحت الشعاع حوزه ورزش قرار گرفته است.

در حوزه جوانان موضوعات بسیار مهمی وجود دارد. مثل اشتغال، مهارت آموزی جوانان پس از دوره سربازی یا بخش های مختلف علم فناوری و بررسی آسیب های اجتماعی و... که اکثر این موضوعات پشت سر برجسته شدن موضوعات ورزشی گم یا کمرنگ شده است.

در یک آسیب شناسی ساختاری و تشکیلاتی می توان فهمید که آن هدف هایی را که حامیان ادغام این دو حوزه دنبال می کردند محقق نشده است و این کار اشتباه بوده است و هم اکنون که در پایان دوره کاری دولت یازدهم هستیم خیلی امکان تفکیک این دو حوزه از هم وجود ندارد.

بنظرم در یک فرصت مناسب و با یک تحقیق بلندمدت باید به تفکیک این دو حوزه از هم فکر کرد. در مجلس دهم هم صحبت های غیررسمی بین نمایندگان راجع به تفکیک این دو حوزه شده است که باید منتظر بود و دید مجلس دهم تا پایان دوره کاری خود چه تصمیمی در مورد این موضوع خواهد گرفت.

از نظر من تفکیک این وزارتخانه به دو سازمان مجزا به مانند گذشته بهترین حالت خواهد بود. البته این تفکیک زمانی بهتر جلوه می کند که روسای دو سازمان به مانند وزرا به نمایندگان پاسخگو باشند و حتی بشود آن ها را استیضاح کرد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان