تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

پورمختار: کاندیدای نهایی اصولگرایان شناخته شده است اما در میان گمانه‌زنی‌های فعلی نیست

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: پایداری‌ها هنوز این بحث را که کاندیدای جدا از جریان اصولگرا معرفی می‌کنند را مطرح نکرده‌اند و آنها فعلا مستقلا کاری نخواهند کرد.
رویداد۲۴-نامه‌نیوز نوشت: عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: پایداری‌ها هنوز این بحث را که کاندیدای جدا از جریان اصولگرا معرفی می‌کنند را مطرح نکرده‌اند و آنها فعلا مستقلا کاری نخواهند کرد.

محمدعلي پورمختار در مورد گزينه اصولگرايان براي انتخابات ٩٦ گفت: اصولگرايان فرصت كافي براي معرفي كانديدای خود دارند كما اينكه اصلاح طلبان هم هنوز كانديداي مورد نظر خود را معرفي نكرده اند. آنها همچنان درباره آقاي روحاني مردد هستند و بارها اعلام كرده اند كه گزينه ديگري به جز روحاني هم داشته باشند .

وي با اشاره به سخنراني برخي از اصولگرايان از جمله جليلي و بذرپاش در شهرهاي مختلف اظهار داشت: بحث فرد تا امروز در جريان اصولگرا تعيين و نهايي نشده است و اگر آقاي جليلي و بذرپاش در شهرها سخنراني مي كنند به عنوان يك امر شخصي است و علاقمند به تداوم اين نوع سخنراني ها و شفاف سازيها و بيان مواضع و ديدگاهها هستند ولي به عنوان كانديداي رياست جمهوري نيستند.

پورمختار در مورد اينكه آيا پايداري ها گزينه اي جدا از جريان اصولگرا معرفي مي كنند گفت: پايداري ها هنوز اين بحث را كه كانديداي جدا از جريان اصولگرا معرفي مي كنند را مطرح نكرده اند و آنها فعلا مستقلا كاري نخواهند كرد.

وي با تاكيد بر اينكه قطعا اصولگريان حول يك نفر به وحدت مي رسند گفت: ممكن است تا زمان ثبت نام معرفي اين كانديدا طول بكشد و اين فرد شناخته شده است ولي جز اسامي كه تا كنون در موردشان به عنوان كانديداي اصولگرايان گمانه زني شده است نيست .

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان