تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

اختلاف در رختکن بارسا میان سرمربی و بازیکنان

با شکست تحقیر‌آمیز تیم فوتبال بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، جرقه‌های ناسازگاری میان سرمربی و بازیکنان این تیم زده شد.
رویداد۲۴-با شکست تحقیر‌آمیز تیم فوتبال بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، جرقه‌های ناسازگاری میان سرمربی و بازیکنان این تیم زده شد.

آینده لوئیس انریکه، سرمربی تیم  فوتبال بارسلونا بعد از باخت تحقیر‌آمیز شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش در خانه پاری‌سن‌ژرمن مبهم‌تر شده است.

بعد از جا ماندن از رئال مادرید در کورس قهرمانی لالیگا، حالا به نظر می‌رسد که کار بارسا در لیگ قهرمانان اروپا را هم باید تمام شده فرض کنیم مگر اینکه در بازی برگشت معجزه‌ای رخ دهد که تا کنون در تاریخ این رقابت‌ها رخ نداده است.

اوضاع بارسا اما ظاهراً بدتر از چیزی است که به نظر می‌رسد چرا که برنامه «پارتیداسوی» رادیو کادنا کوپه اسپانیا ادعا کرده است که بعد از باخت به پاری‌سن‌ژرمن، اختلافاتی میان انریکه و شاگردانش به وجود آمده است. این شبکه ادعا کرده است که بازیکنان بارسا از دستورات تاکتیکی انریکه ناراضی هستند و آن را مسبب شکست تحقیر‌‌آمیزشان در پارک دو پرنس می‌دانند و به همین دلیل میان آنها و سرمربی‌شان اختلافاتی به وجود آمده است. کادنا کوپه ادعا کرده  که انریکه دیگر نمی‌تواند به بازیکنانش انگیزه بدهد و راه حلی برای مشکلات تاکتیکی تیمش پیدا کند.

انریکه تا الان تمایلی برای مذاکره جهت تمدید قراردادش با بارسلونا نشان نداده اما اتفاقاتی که سه‌شنبه شب در پاریس رخ داد ممکن است همکاری او با آبی‌و‌اناری‌ها را به پایان رساند به خصوص اگر خبر کادنا کوپه صحت داشته باشد.

اختلافی که این شبکه رادیویی از آن سخن به میان آورده است، سناریویی شبیه اتفاقی است که 2 سال پیش میان انریکه و لیونل مسی رخ داد. آن اختلاف با کوتاه آمدن انریکه از موضعش و بازگرداندن مسی به ترکیب اصلی بارسا خاتمه پیدا کرد اما این بار مشخص نیست که اختلاف به وجود آمده میان انریکه و ستاره‌های تیمش سرنوشتی مشابه داشته باشد.

اگرچه خبر اعلام شده توسط کادنا کوپه هنوز در حد یک شایعه است اما از اظهارنظرهایی که بازیکنان بارسلونا پس از باخت‌شان برابر PSG انجام دادند هم می‌شد به نارضایتی آنها از تاکتیک‌های تیم‌شان پی برد به خصوص از اظهارات سرخیو بوسکتس که این موضوع را صریحاً عنوان کرد و گفت پاریسی‌ها برخلاف تیم او برای بازی‌شان برنامه داشتند و مطابق آن برنامه به نتیجه رسیدند.

در شرایطی که واقع‌بینانه‌ترین شانس بارسلونا برای کسب جام در این فصل، جام حذفی اسپانیا، بعید نیست که امسال، آخرین سال مربیگری انریکه در نوکمپ باشد.

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان