تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

توفان شن جاده ترانزیت ریگان - چابهار را بست

فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن به همراه ریزگردها موجب بسته شدن جاده ترانزیت ریگان - چابهار در استان کرمان شد.
رویداد۲۴فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن به همراه ریزگردها موجب بسته شدن جاده ترانزیت ریگان - چابهار در استان کرمان شد.

امین باقری روز پنجشنبه با بیان اینکه وزش توفان شدید شن از شب گذشته در این شهرستان شروع شده است ،افزود: توفان شن در ریگان بیش از 35 نفر را راهی مراکز درمانی کرد.

او اظهار کرد: شدت وزش توفان به همراه ریزگردها در مسیر روستای هشتصد متری شهرستان ریگان موجب اعزام تمام نیروهای امدادی و اورژانس جاده ای به این روستا شده است.

فرماندار ریگان بیان کرد: توفان شدید شن به همراه ریزگردها موجب شن گرفتگی آسفالت جاده ریگان - چابهار شد که نیروهای راهداری در حال شن روبی از این مسیر هستند.

باقری گفت: توفان شن علاوه بر مشکلات تنفسی موجب وارد آمدن خساراتی از جمله شن گرفتگی باغات و مزارع و خسارت به محصولات گندم و جو شهرستان ریگان شده است.

او از آماده باش تمام نیروهای امدادی در جاده ترانزیت ریگان - چابهار خبر داد و بیان کرد: مساجد و مدارس برای اسکان مسافران این مسیر آماده سازی شده است.

فرماندار ریگان اظهار کرد: توفان شدید شن به همراه ریزگردها هفته گذشته بیش از 100 نفر را راهی مراکز بهداشتی درمانی کرد و موجب وارد آمدن خسارات میلیاردی به این شهرستان شد.
باقری عنوان کرد: توفان شدید شن به همراه ریزگردها 16روستای ریگان را خالی از سکنه کرد و بیش از 50 روستا در محاصره شن های روان قرار داده است.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان