تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا

نبویان، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی به ذوالقدر (دبیر شعام) و قالیباف (رییس تیم مذاکراتی ایران) درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا نامه نوشت.

نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا

رویداد۲۴|  در نامه نبویان، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی به  ذوالقدر (دبیر شعام) و قالیباف (رییس تیم مذاکراتی ایران) درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا آمده است:

نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا
نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا
نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
0
10
سلام . ایشان بهتر بود در زمان جلیلی در خصوص مذاکره برای مذاکره پیام صادر و نصیحت می‌کرد. گاهی بعضی از نماینده ها از بیکاری یا میرن تلویزیون یا هرروز صبح یه پیام میزنن . کار دیگه ای ندارند. مجلس رو هم که تعطیل کردند مردم چند صباحی آرامش داشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
1
0
ترامپ باز هم ایران را تهدید کرد +ویدیو
ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: وضع مذاکرات با ایران خوب است . اگر ایرانی ها خواسته های ما را برآورده نکنند وزیر جنگ برای آنها برنامه های مختلفی دارد!


روبیو: آمریکا همچنان گزینه نظامی را روی میز دارد
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که ایالات متحده طی ساعات یا روزهای آتی به بررسی میزان پیشرفت گفت‌وگوها با ایران خواهد پرداخت.

ایسنا نوشت: روبیو در نشست کابینه گفت: «توافقی وجود دارد که می‌توان به آن دست یافت و ما خواهان تحقق آن هستیم. فکر می‌کنم مقداری پیشرفت و تمایل مشاهده شده و خواهیم دید که طی ساعات و روزهای آتی آیا امکان پیشرفت بیشتر وجود دارد یا خیر.»

به نوشته «اسپوتنیک» وزیر خارجه آمریکا با نادیده گرفتن شکست پیشین این کشور در قبال ایران، با طرح این ادعا که «دونالد ترامپ» گزینه نظامی نیز دراختیار دارد، تاکید کرد که واشنگتن مسیر «مذاکره و دیپلماسی» را ترجیح می‌دهد و به گفت‌وگوها «هر فرصتی برای موفقیت» خواهد داد.

روبیو روز دوشنبه نیز گفته بود که واشنگتن و تهران شانس خوبی برای دستیابی به یک توافق موقت درباره مسئله هسته‌ای دارند.

پیش‌تر «اسماعیل بقایی» سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی VICE NEWS در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد ایران برای پایان دادن به خصومت‌ها با ایالات متحده که از طریق پاکستان منتقل شده بود، گفت: «ما هیچ امتیازی از ایالات متحده نمی‌خواهیم؛ ما صرفاً خواهان حقوق خود هستیم. تحریم‌ها باید لغو شوند، دارایی‌های مسدودشده ایران باید آزاد شده و در اختیار کشور قرار گیرد.»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
امکان پیشرفت در مذاکرات وجود ندارد ایران باید مذاکرات اسلام آباد پاکستان و... را تعطیل کند
خیانتکاران داخل کشور متأسفانه هنوز هم و باز هم از جنایت های آمریکا جنایتکار و ترامپ جنایتکار درس عبرت نگرفتن دو باره با مسئولان بی آمریکا جنایتکار مذاکره، گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند و این در حالی است که هنوز هم آمریکا جنایتکار و ترامپ جنایتکار، ایران را هر روز تحریم و تهدید می کنند.
آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که به دنبال توافق با ایران نیست ولی اما متأسفانه عراقچی و... درس عبرت نگرفتن
چون به خاطر که آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس ادامه مذاکره و گفت وگو از سال 1397 تاکنون تکرار است و هم غلط و اشتباه بوده است.

از سال 1394 تاکنون هر گونه مذاکره ایران با آمریکا و هم اروپا و... در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای 100 درصد فقط ایران مقصر بوده است و هم تکرار بوده است و چون به خاطر مذاکره در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای ایران در سال 1394 به طور رسمی و کامل تمام شده است و پایان یافته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
آمریکا جنایتکار به همراه اسرائیل جنایتکار دو بار در مذاکره با مجوز و دستور دولت وحشی آمریکا جنایتکار به ایران تجاوز و حمله کرده است و مردم عادی تهران و مردم عادی سایر شهرهای ایران را بمباران و قتل عام کرده است و هم رهبر انقلاب و نظامیان ارتش و سپاه را ترور کرده است ولی اما متأسفانه عراقچی و... هنوز هم و باز هم با مسئولان بی ادب آمریکا جنایتکار در پاکستان، عمان و قطر همه جانبه همکاری می کنند.
پس برای همه مردم ایران معلوم، مشخص و روشن است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در کشور و در مذاکره به کشور ایران و خون شهیدان خیانت کردند و خیانت می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
آمریکا جنایت کار از سال 1397 تاکنون دنبال تسلیم ایران است نه توافق
ترامپ جنایت کار از سال 1397 تاکنون دنبال تسلیم ایران است نه توافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
ترامپ، نتانیاهو، هر دو جنایتکار جنگی هستند و مرتکب جنایات شده اند و باید در دادگاه لاهه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
ترامپ جنایتکار از سال 1397 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که دشمن درجه یک مردم ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
سئوال اینجاست که نیرو‌های آمریکایی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا چه غلطی می کنند؟
سئوال اینجاست که نیرو‌های آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
سئوال اینجاست که نیرو‌های آمریکایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
و این در حالی است که داعش تحت حمایت دولت وحشی آمریکا جنایتکار و هم ارتش وحشی آمریکا جنایتکار در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان فعالیت می کند.
داعش با حمایت آمریکا و غرب و اسرائیل به جنایات در سوریه ادامه می‌دهد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
0
2
اینجوری نمیشه! ما خواستار فایت نبویان و ذوالقدر در رینگ هستیم
سیدضیاء
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
0
2
دستتون درد نکنه ..راستی امشب مهمون داریم سَرِ راه از جلسه شعام میامدید ، چند تا نون سنگک هم بگیرید بیارید .. سیر ترشی یادتون نره؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
0
1
نبویان جان ،اقتصادزمان جنگو درست کنیدما بیست سال میجنگیم وقتی وزرا دراخبارسراسری میگن همه افزایش ها طبیعیه چون مواداولیه گرون شده ،ماهی دویست میلیون پزشکیان ووزرانه ، همون پنجاه میلیون درماه نماینده ها را به ماهم بدین ما تا ۱۴۱۵ مقاومت میکنیم!!!!! روسیه راببینیدهمون اول بانکهای خصوصیو بست ،اولیگارشها واتاق بازرگانیو رانت خورها را در غل وزنجیرکرد، ارزش روبل ثابت ماند ،چهارساله داره باناتو میجنگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
1
0
امکان پیشرفت در مذاکرات وجود ندارد ایران باید مذاکرات اسلام آباد پاکستان و... را تعطیل کند
خیانتکاران داخل کشور متأسفانه هنوز هم و باز هم از جنایت های آمریکا جنایتکار و ترامپ جنایتکار درس عبرت نگرفتن دو باره با مسئولان بی آمریکا جنایتکار مذاکره، گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند و این در حالی است که هنوز هم آمریکا جنایتکار و ترامپ جنایتکار، ایران را هر روز تحریم و تهدید می کنند.
آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که به دنبال توافق با ایران نیست ولی اما متأسفانه عراقچی و... درس عبرت نگرفتن
چون به خاطر که آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس ادامه مذاکره و گفت وگو از سال 1397 تاکنون تکرار است و هم غلط و اشتباه بوده است.

از سال 1394 تاکنون هر گونه مذاکره ایران با آمریکا و هم اروپا و... در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای 100 درصد فقط ایران مقصر بوده است و هم تکرار بوده است و چون به خاطر مذاکره در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای ایران در سال 1394 به طور رسمی و کامل تمام شده است و پایان یافته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
0
1
امریکا رسما اعلام میکند که تحریم ها را بر نخواهد داشت و مسئولین ما خودشان را به ناشنوایی زده اند و بازهم به مذاکره دلخوش کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
1
1
آمریکا جنایتکار به همراه اسرائیل جنایتکار دو بار در مذاکره با مجوز و دستور دولت وحشی آمریکا جنایتکار به ایران تجاوز و حمله کرده است و مردم عادی تهران و مردم عادی سایر شهرهای ایران را بمباران و قتل عام کرده است و هم رهبر انقلاب و نظامیان ارتش و سپاه را ترور کرده است ولی اما متأسفانه عراقچی و... هنوز هم و باز هم با مسئولان بی ادب آمریکا جنایتکار در پاکستان، عمان و قطر همه جانبه همکاری می کنند.
پس برای همه مردم ایران معلوم، مشخص و روشن است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در کشور و در مذاکره به کشور ایران و خون شهیدان خیانت کردند و خیانت می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
0
0
سازمان ملل متحد، آمریکا، رژیم کودک کش صهیونیستی، هر سه از سال 1945 تاکنون برای ما یکی هستند.
و این در حالی است که سازمان ملل متحد هنوز هم جنایت، تجاوز و حمله صدام جنایتکار را در جنگ تحمیلی هشت ساله بررسی و رسیدگی نکرده است. پس سازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست و از سال 1359 تاکنون هم نبوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
0
0
۱۶:۲۸۰۷ خرداد ۱۴۰۵
سازمان ملل متحد، آمریکا، رژیم کودک کش صهیونیستی، هر سه از سال 1945 تاکنون برای ما یکی هستند.
و این در حالی است که سازمان ملل متحد هنوز هم جنایت، تجاوز و حمله صدام جنایتکار را در جنگ تحمیلی هشت ساله بررسی و رسیدگی نکرده است. پس سازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست و از سال 1359 تاکنون هم نبوده است.
نظرات شما