نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا
نبویان، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی به ذوالقدر (دبیر شعام) و قالیباف (رییس تیم مذاکراتی ایران) درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا نامه نوشت.

رویداد۲۴| در نامه نبویان، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی به ذوالقدر (دبیر شعام) و قالیباف (رییس تیم مذاکراتی ایران) درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا آمده است:



خبر های مرتبط



ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: وضع مذاکرات با ایران خوب است . اگر ایرانی ها خواسته های ما را برآورده نکنند وزیر جنگ برای آنها برنامه های مختلفی دارد!
روبیو: آمریکا همچنان گزینه نظامی را روی میز دارد
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که ایالات متحده طی ساعات یا روزهای آتی به بررسی میزان پیشرفت گفتوگوها با ایران خواهد پرداخت.
ایسنا نوشت: روبیو در نشست کابینه گفت: «توافقی وجود دارد که میتوان به آن دست یافت و ما خواهان تحقق آن هستیم. فکر میکنم مقداری پیشرفت و تمایل مشاهده شده و خواهیم دید که طی ساعات و روزهای آتی آیا امکان پیشرفت بیشتر وجود دارد یا خیر.»
به نوشته «اسپوتنیک» وزیر خارجه آمریکا با نادیده گرفتن شکست پیشین این کشور در قبال ایران، با طرح این ادعا که «دونالد ترامپ» گزینه نظامی نیز دراختیار دارد، تاکید کرد که واشنگتن مسیر «مذاکره و دیپلماسی» را ترجیح میدهد و به گفتوگوها «هر فرصتی برای موفقیت» خواهد داد.
روبیو روز دوشنبه نیز گفته بود که واشنگتن و تهران شانس خوبی برای دستیابی به یک توافق موقت درباره مسئله هستهای دارند.
پیشتر «اسماعیل بقایی» سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتوگو با شبکه آمریکایی VICE NEWS در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد ایران برای پایان دادن به خصومتها با ایالات متحده که از طریق پاکستان منتقل شده بود، گفت: «ما هیچ امتیازی از ایالات متحده نمیخواهیم؛ ما صرفاً خواهان حقوق خود هستیم. تحریمها باید لغو شوند، داراییهای مسدودشده ایران باید آزاد شده و در اختیار کشور قرار گیرد.»
خیانتکاران داخل کشور متأسفانه هنوز هم و باز هم از جنایت های آمریکا جنایتکار و ترامپ جنایتکار درس عبرت نگرفتن دو باره با مسئولان بی آمریکا جنایتکار مذاکره، گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند و این در حالی است که هنوز هم آمریکا جنایتکار و ترامپ جنایتکار، ایران را هر روز تحریم و تهدید می کنند.
آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که به دنبال توافق با ایران نیست ولی اما متأسفانه عراقچی و... درس عبرت نگرفتن
چون به خاطر که آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس ادامه مذاکره و گفت وگو از سال 1397 تاکنون تکرار است و هم غلط و اشتباه بوده است.
از سال 1394 تاکنون هر گونه مذاکره ایران با آمریکا و هم اروپا و... در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای 100 درصد فقط ایران مقصر بوده است و هم تکرار بوده است و چون به خاطر مذاکره در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای ایران در سال 1394 به طور رسمی و کامل تمام شده است و پایان یافته است.
پس برای همه مردم ایران معلوم، مشخص و روشن است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در کشور و در مذاکره به کشور ایران و خون شهیدان خیانت کردند و خیانت می کنند
ترامپ جنایت کار از سال 1397 تاکنون دنبال تسلیم ایران است نه توافق
ترامپ جنایتکار از سال 1397 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که دشمن درجه یک مردم ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
سئوال اینجاست که نیروهای آمریکایی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا چه غلطی می کنند؟
سئوال اینجاست که نیروهای آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
سئوال اینجاست که نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
و این در حالی است که داعش تحت حمایت دولت وحشی آمریکا جنایتکار و هم ارتش وحشی آمریکا جنایتکار در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان فعالیت می کند.
داعش با حمایت آمریکا و غرب و اسرائیل به جنایات در سوریه ادامه میدهد.
خیانتکاران داخل کشور متأسفانه هنوز هم و باز هم از جنایت های آمریکا جنایتکار و ترامپ جنایتکار درس عبرت نگرفتن دو باره با مسئولان بی آمریکا جنایتکار مذاکره، گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند و این در حالی است که هنوز هم آمریکا جنایتکار و ترامپ جنایتکار، ایران را هر روز تحریم و تهدید می کنند.
آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که به دنبال توافق با ایران نیست ولی اما متأسفانه عراقچی و... درس عبرت نگرفتن
چون به خاطر که آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس ادامه مذاکره و گفت وگو از سال 1397 تاکنون تکرار است و هم غلط و اشتباه بوده است.
از سال 1394 تاکنون هر گونه مذاکره ایران با آمریکا و هم اروپا و... در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای 100 درصد فقط ایران مقصر بوده است و هم تکرار بوده است و چون به خاطر مذاکره در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای ایران در سال 1394 به طور رسمی و کامل تمام شده است و پایان یافته است.
پس برای همه مردم ایران معلوم، مشخص و روشن است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در کشور و در مذاکره به کشور ایران و خون شهیدان خیانت کردند و خیانت می کنند
و این در حالی است که سازمان ملل متحد هنوز هم جنایت، تجاوز و حمله صدام جنایتکار را در جنگ تحمیلی هشت ساله بررسی و رسیدگی نکرده است. پس سازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست و از سال 1359 تاکنون هم نبوده است.
سازمان ملل متحد، آمریکا، رژیم کودک کش صهیونیستی، هر سه از سال 1945 تاکنون برای ما یکی هستند.
و این در حالی است که سازمان ملل متحد هنوز هم جنایت، تجاوز و حمله صدام جنایتکار را در جنگ تحمیلی هشت ساله بررسی و رسیدگی نکرده است. پس سازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست و از سال 1359 تاکنون هم نبوده است.