بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص نقض مستمر آتشبس توسط اسرائیل و آمریکا
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه ای به نقض مستمر آتشبس توسط اسرائیل و آمریکا واکنش نشان داد.
خبر های مرتبط

