تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

ببینید | خط‌ونشان دوباره محسن رضایی برای آمریکا: به نفعشان که زودتر حقوق ایران را بدهند

محسن رضایی گفت: به نفع آمریکا است که زودتر حقوق ملت ایران را بدهد.
کد ویدیو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
1
1
زمانی صاحبان خرد هشدار دادند که نظامیان نباید از پادگان خارج شوند چونکه فقط فساد و ویرانی به بار می آورند . کسی گوش نداد . حالا اینهایی کشور ۹۰ میلیونی را در خطر نابودی کامل قرار دادند . جالبه که دلار را می‌شناسند و آنرا میخواهند ولی مالک آنرا دشمن میدانند و میخواهند نابودش کنند . آمریکا شیطان بزرگ است ولی دلارش خوب است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
ایران هم از نظر آمریکا تروریسته ولی نفتش خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
0
احسنت سردار اقتصادی ایول
نظرات شما
captcha