تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۵

ببینید| توضیحات بقایی درباره خروج خبرنگاران از سالن اجلاس چهار جانبه

اسماعیل بقایی درباره علت خروج خبرنگاران از سالن اجلاس چهار جانبه، توضیح داد: ما برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی به سوئیس نرفته بودیم. این نشست در راستای مطالبه گری و پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل در یادداشت تفاهم ۲۸ خرداد بود.
بقائی

کد ویدیو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما
captcha