تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

آقای رامین رضاییان! چرا هر بار شما سوژه‌ای؟

رامین رضاییان در شرایط بدی قرار گرفته است، او بیش از همه به خودش ضربه می‌زند.
رویداد۲۴- رامین رضاییان در شرایط بدی قرار گرفته است، او بیش از همه به خودش ضربه می‌زند.

اگر قرار باشد رامین رضاییان را در ظرف پرسپولیس بسنجیم، به سختی یکی از 5 تای برتر تاریخ پست خودش می شود. پستی که یکی مثل مهدی مهدوی کیا آنجا بازی کرده و بی شک بی چون و چرا ترین آدم تاریخ باشگاه در آن پست است. رامین اما بازیکن خوبی است. بازیکنی که می تواند پیشرفت کند. او اما مشکل بزرگی دارد. مشکلی که شاید بد نباشد بخشی از آن را در حرف هایی که اخیرا احمدزاده، هم تیمی اش درباره او گفته، مرور کنیم. او می گوید: «رامین عشق محبوبیت دارد. به فالو می گفته اف لو! خیلی دوست دارد هر کاری را یک عکس کند و بگذارد در اینستاگرام... اخم می کند که بگویند جذبه دارد... »و کلی از حرف های این تیپی. حرف هایی که فقط احمدزاده درباره او نمی گوید. تقریبا همه آنهایی که با رامین آشنا هستند، می گویند اخلاق های حساسیت برانگیز زیادی دارد. رفتارهایی که هیچ کدام شان را برانکو نتوانسته از همان روز اول برای خود هضم کند. به همین دلیل هم هست که یکی مثل ماهینی و حتی ربیع خواه بی غر غر و حاشیه برایش به رامین ارجحیت دارند.

همه این ها اما منکر استعداد ناب فوتبالی یکی مثل او نمی شود. این پسر خیلی با استعداد است. شاید اگر ابتدای فصل بهتر انتخاب کرده بود و به اروپا می رفت، حالا در مسیر موفق تری قرار گرفته بود. مسیر اشتباه ترکیه او، هم خودش را نابود کرد و هم فوتبالش را. رامین فارغ از اینکه بره قربانی دعوای کی روش و برانکو شده است، خودش هم تصمیمات و رفتارهای اشتباه زیادی دارد. او بی شک اگر کمی مسلط تر بود و بی دلیل وارد دعوایی عصبی نمی شد و تیم را با حاشیه روبرو نمی کرد، حالا به خانه نشینی محکوم نبود. او باید بپذیرد در جنگ با برانکوی محبوب، همه طرف سرمربی را می گیرند، کسی قرار نیست بگوید بازیکن سالاری چیز خوبی است و این بچه بی آنکه مهم باشد چقدر از مشکل را خودش ایجاد کرده، محکوم به شکست است. بخصوص که حالا توالی رفتارهای حاشیه ساز را برای تیم داشته است.

شاید رامین باید یک بار بنشیند و بی توجه به جوی که معروف شدن برایش ساخته است، به این فکر کند، چرا و چرا هر بار اتفاقی می افتد، یکی مثل او سوژه دعوا می شود؟ چرا حاشیه ها او را بو می کشند؟ واقعا چرا؟

 
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان