تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

محرمی: از فکر قهرمانی خوابش را می‌بینم/ ما با الهلال صعود می‌کنیم

صادق محرمی تازه روی صندلی هواپیما نشسته بود که با او همکلام شدیم.
رویداد۲۴-صادق محرمی تازه روی صندلی هواپیما نشسته بود که با او همکلام شدیم.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مدافع جوان پرسپولیس که خیلی‌ها او را پدیده این فصل این تیم می‌دانند درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر و بازی با الریان به خبرورزشی حرف زد.

سومین بازی آسیایی‌ات است؟
از اعتمادی که سرمربی تیم به من کرده ممنونم. راستش را بخواهید ابتدای فصل فکر نمی‌کردم در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی فیکس پرسپولیس باشم.

پس سال 95 برایت خوب بود؟
از خوب هم خوب‌تر بود. خیلی خوشحالم و هرگز سال 95 را از یاد نخواهم برد.

تیم‌‌تان برای این بازی آماده است؟
برد خوبی برابر استقلال خوزستان به‌دست‌آوردیم و با زیاد کردن فاصله‌مان با رقبا از این نظر که دست نیافتنی‌تر شدیم شرایط روحی بهتری پیدا کردیم.

جشن قهرمانی گرفتید؟
جشن؟! هنوز که خبری نشده. آقا کریم و بقیه بزرگترها همیشه در این مدت به ما گوشزد می‌کنند که به هیچ عنوان نباید کار را تمام شده بدانیم و باید تا روز آخر با همین قدرت جلو برویم تا ان‌شاءالله رسماً عنوان قهرمانی را به‌دست بیاوریم و آن را تقدیم هواداران‌مان کنیم.

چقدر به این مهم امیدواری؟
خیلی زیاد. در این مدت اینقدر به این موضوع فکر می‌کنم که گاهی خواب قهرمانی‌مان را می‌بینم و وقتی بیدار می‌شوم افسوس می‌خورم که خواب بود. ان‌شاءالله در پایان این فصل قهرمان می‌شویم و خواب‌هایم تعبیر می‌شوند. جام را هم به هواداران تقدیم می‌کنیم.

این روزها همه درباره تو و بازی‌های خوبت در پرسپولیس حرف می‌زنند. از این بابت چه حسی داری؟
همه به من لطف دارند. در بیرون از مجموعه تیم هم طرفداران پرسپولیس خیلی مرا مورد محبت‌شان قرار می‌دهند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم. این باعث شده تا مسئولیت سنگین‌تری را حس کنم و بیشتر تلاش کنم.

برای بازی با الریان آماده ای؟
تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم. در این چند روز کادر فنی نکات خوبی درباره الریان به ما گفته‌اند و روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کردیم. امیدوارم در بازی هم این نکات به کارمان بیاید.

این بازی هم فیکس هستی؟
به نظر کادر فنی برمی‌گردد. من مشکلی از نظر جسمی ندارم.

غیر از پرسپولیس کدام تیم را در گروه‌‌تان کاندیدای صعود می‌بینی؟
فکر کنم الهلال بهتر از بقیه باشد. البته الریان هم با یک برد برای اینکه در کورس صعود باقی بماند قطعاً انتحاری با ما بازی می‌کند تا امتیاز کامل بازی خانگی را بگیرد. به این خاطر حتم دارم بازی سختی در پیش داریم.


برچسب ها: محرمی ، پرسپولیس ، الهلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان