تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

حق شناس هم رد صلاحیت شد

رویداد۲۴- محمد جواد حق شناس، نامزد اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم رسما رد صلاحیت شد.

محمد جواد حق شناس، عضو شورای مرکزی اعتماد ملی، با اعلام خبر رد صلاحیت خود به رویداد 24 گفت: سرانجام پس از تاخیر فراوان دقایقی پیش پیامک فرمانداری با محتوای حاوی رد صلاحیت قطعی در دهمین دوره انتخابات مجلس را دریافت کردم.

شورای نگهبان بررسی اعتراضات نامزدهای تایید صلاحیت نشده توسط هیات های نظارت را بامداد شنبه به پایان رساند و با تاخیر فراوان فهرست بررسی صلاحیت خود را به وزارت کشور ارسال کرد و بسیاری از نامزدها تا پایان روز شنبه در جریان روند بررسی مجدد صلاحیت خود قرار گرفتند.

این در حالی است که اسامی تعداد زیادی از داوطلب نه در میان تایید صلاحیت شدگان قرار داشت و نه در میان رد صلاحیت شدگان. عمده این افراد از چهره های اصلاح طلب بودند. 

در همین حال دیروز خبرگزاری فارس در خبری مدعی شد که 7 نفر از نامزدهای اصلاح طلبان تایید صلاحیت شده اند. بر اساس ادعای این خبرگزاری مرتضی اشراقی، الیاس حضرتی، محمدجواد حق‌شناس، حبیبی، مافی، میرلوحی و علی نوبخت تایید صلاحیت شده اند.

با این حال امروز با تاخیر پیامک بررسی صلاحیت ها برای نامزدهایی که در بلاتکلیفی به سر می بردند ارسال شد که این پیامک نشان می داد که این افراد بر خلاف خبرهای منتشر شده مورد تایید قرار نگرفته اند و آنها نیز به خیل رد صلاحیت شدگان پیوسته اند.

برچسب ها: رد صلاحیت ها
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان