تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

ظریف: بزرگ‌ترین نشان افتخار متعلق به مردم ایران است

رییس تیم مذاکر‌کننده هسته‌ای ایران در مراسم اهدای نشان لیاقت به وی از سوی رییس‌جمهور، گفت: بزرگ‌ترین نشان افتخار متعلق به مردم ایران است.
رویداد24- رییس تیم مذاکر‌کننده هسته‌ای ایران در مراسم اهدای نشان لیاقت به وی از سوی رییس‌جمهور، گفت: بزرگ‌ترین نشان افتخار متعلق به مردم ایران است.

محمدجواد ظریف پس از دریافت مدال درجه یک لیاقت از دست رییس‌جمهور در سخنانی، اظهار کرد: از طرف خودم و همه سرورانی که افتخار داشتم در خدمت آن‌ها این کار را برای مردم بزرگواری که سزاوارترین برای تشکر و قدردانی هستند سپاس‌گزاری می‌کنم و هم‌چنین از ریاست جمهوری تشکر دارم.

او ادامه داد: به واقع آن چه باعث شد تیم مذاکره کننده هسته‌ای با حمایت و هدایت رهبری و شخص ریاست جمهوری بیش‌ترین سهم را در به نتیجه رسیدن مذاکرات داشته باشد و به سرانجام برسد چیزی نبود جز هوشیاری و مقاومت مردم ایران که حربه تحریم را ناکارآمد کردند و قدرت‌ها ناگزیر از تعظیم در برابر این ملت بزرگوار شدند.

ظریف گفت: این افتخار بزرگ مدیون شهدای انقلاب و هسته‌ای و مدیون پیام راستین انقلاب و یادگار واقعی امام امت (ره) است که به ما یاد دادند که خودمان را باور کنیم و در برابر قدرت‌ها ایستادگی کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: معتقدم بزرگ‌ترین نشان افتخار متعلق به مردم بزرگ ایران است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان