تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

مجید جلالی: خودمان باعث شدیم کی‌روش امروز چنین رفتاری نشان دهد

بانک ورزش نوشت: مجید جلالی علت رفتار های امروز کی‌روش را عدم هماهنگی اهالی رسانه می‌داند.


رویداد۲۴-بانک ورزش نوشت: مجید جلالی علت رفتار های امروز کی‌روش را عدم هماهنگی اهالی رسانه می‌داند.

مجید جلالی معتقد است اگر حرکتی که کی روش با مربیان ایرانی کرده در جامعه هنری و یا رسانه ای رخ داده بود همه افراد واکنش هماهنگی نشان می دادند اما در بخش مربیان موضوع متفاوت است.

سرمربی پیکان با انتقاد از هماهنگ نبودن مربیان ایرانی گفت: هر جا صحبت کردیم  به تخریب یکدیگر پرداختیم؛ غافل از اینکه تخریب یک نفر در واقع تخریب جایگاه مربی است. متاسفانه جایگاه مربی ایرانی در ایران به نازل ترین حد خود رسیده است. من یادم هست که 13، 14 قبل که می خواستیم کانون مربیان را پایه ریزی کنیم جلساتی را تحت عنوان تالار گفت و گوی مربیبان ایران تشکیل دادیم و از مربیان خواستیم در این نشست ها حاضر شوند و اگر هم اختلاف نظری است آنجا مطرح کنند اما به رغم تلاش هایی که انجام دادم مربیان نیامدند و حمایت لازم نشد!

جلالی در پایان صحبت هایش گفت: دوست ندارم درباره کی روش و تیم ملی حرفی بزنم و به موضوع اخیر بصورت موردی ورود کنم چون درباره برخی مسایل خیلی وقت است که دلسرد شده ام و دلیل کناره گیری ام از کانون مربیان هم همین بود. ما خودمان را در جایگاهی قرار داده ایم که دیگر نمی توانیم از خودمان دفاع کنیم و به همین دلیل هر کسی به راحتی می تواند به مربی ایرانی حمله کند.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان