تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
خامس نه به لیورپول می‌پیوندد نه به چلسی؛

مقصد ستاره‌ی رئال مشخص شد

Don Balon فاش کرده که خامس رودریگز تابستان رئال مادرید را ترک خواهد کرد. با این حال، او به لیگ برتر نخواهد رفت.
رویداد۲۴- Don Balon فاش کرده که خامس رودریگز تابستان رئال مادرید را ترک خواهد کرد. با این حال، او به لیگ برتر نخواهد رفت.


 خامس رودریگز، بازیکن طراح و نیمکت‌نشین رئال مادرید، در حال مذاکره با بایرن مونیخ است.


خامس نتوانسته اعتماد زین‌الدین زیدان را جلب کند و در برنامه‌های او جایی ندارد. این امر موجب شده که این بازیکن کلمبیایی به یک نیمکت‌نشین صرف بدل شود.


با این حال، او پیشنهاد زیادی برای ادامه‌ی بازیگری دارد. سه تیم سرشناس لیگ برتری چلسی، لیورپول و منچستر یونایتد خواستار استخدام وی هستند.


یورگن کلوب در نظر دارد 43 میلیون یورو برای انتقال این بازیکن 25 ساله بپردازد. در سوی دیگر، کونته قصد دارد در صورت پیوستن هازارد به رئال مادرید خامس را با وی معاوضه کند و مورینیو هم علاقه‌اش را برای انتقال رودریگز به اولدترافورد اعلام کرده است.


با این حال، Don Balon فاش کرده که جدی‌ترین متقاضی خامس باشگاه بایرن مونیخ است. خامس یکی از محبوب‌ترین بازیکنان کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن، است و همو بود که در زمان هدایت رئال موجب شکوفایی این بازیکن کلمبیایی شد. به این ترتیب، احتمال پیوستن خامس به بایرن بیش از تیمهای لیگ برتری است. پرز برای انتقال خامس به مونیخ مبلغی به ارزش 50 میلیون یورو درخواست کرده است.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان