تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶

جلال حسینی: همه چیز علیه ماست اما حریفان اعتراض می‌کنند!

کاپیتان پرسپولیس گفت که در هفته‌های گذشته همه چیز به ضرر آن‌ها بوده است.
 رویداد۲۴-کاپیتان پرسپولیس گفت که در هفته‌های گذشته همه چیز به ضرر آن‌ها بوده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی مقابل پیکان درباره این دیدار گفت: ما بازی هفته گذشته خود را باخته بودیم و فشار زیادی را حس می‌کردیم. این بازی توانستیم جبران کنیم و خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم. هنوز ۴ هفته به پایان لیگ مانده است و نمی‌توان درباره قهرمانی صحبت کرد.
او درباره داوری‌ها و اعتراض مجید جلالی به قضاوت داور دیدار پرسپولیس و پیکان گفت: کجا داوری‌ها به نفع پرسپولیس بوده است؟ کارتی که به طارمی داده شد اشتباه بود و باشگاه باید اعتراض خود را به این کارت اعلام کند. درباره درگیری‌ها نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما دیدم که بازیکن آن‌ها با دست به صورت طارمی زد و او را هل داد. بازی قبل هم اتفاقاتی افتاد و هر کاری دل‌شان خواست کردند. این گونه که به نظر می‌رسد همه چیز به ضررمان است اما حریفان اعتراض می‌کنند.
حسینی در پایان درباره نیمکت‌نشینی در تیم ملی در دیدار مقابل قطر و چین گفت: من فوتبالم را از زمین‌های خاکی شروع کردم و آرزویم بازی در تیم ملی و باشگاه‌های خوب بود. اکنون به آرزوهایم رسیده‌ام و نوبت کسانی است که در زمین خاکی فوتبال بازی می‌کنند اما این اشخاص بدانند که رقیب سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیم‌هایم هستم.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان