تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶

پرسپولیسی‌ها چطور باعث شدند بلیت‌های 100 هزار تومانی سینما فروش برود؟

بازیکنان پرسپولیس در اکران خیریه فیلم هم‌تیمی سابقشان حاضر شدند.
رویداد۲۴حدودا 400، 500 نفر در يك سالن سينما‌، پنج‌شنبه شب و بليت‌هاي 100 هزار توماني؛ اين يك اكران ويژه بود از «خوب، بد، جلف» پيمان قاسمخاني كه اين روزها سلطان گيشه‌هاست. اكراني در يكي از سالن‌هاي اصلي پرديس سينمايي كوروش. 

پيمان و مهراب و ديگر اعضاي اصلي فيلم در كنار هم. البته اين اكران هدفش كار خير بود. كمك به بيماران فوق‌‌العاده اوتيسم. همان‌هايي كه ضريب هوشي‌شان شايد خيلي از ما بيشتر باشد اما اختلالاتي در تكلم، اعتماد به نفس و حركت دارند. 

براي اين اكران ويژه يك خواننده رپ، عوامل توليد‌كننده فيلم و البته اعضاي تيم پرسپوليس دعوت شده بودند. مراسم سه غايب ويژه داشت: «خوب» كه اين روزها تايلند است. فرخ‌نژاد اصلاً نبود چون مشغول بازي در فيلم جديد كاهاني است. «بد» يا پژمان هم كه درگير سريال 90 قسمتي ديوار به ديوار است و سر فيلمبرداري بود. البته جايي كه پژمان نبوده، خب مشخص است كه «جلف» يعني سام درخشاني هم نمي‌رود. به جاي اين سه اما تا دل‌تان بخواهد علاقه‌مند به پرسپوليس آمده بودند. درحالي كه دو سالن ديگر در همان سانس داشتند فيلم را با بليت‌هاي حدود 15 هزار توماني پخش مي‌كردند، براي اين سانس اما بليت‌هاي 100 هزار توماني فروخته شده بود و مردم حسابي داشتند از تماشايش لذت مي‌بردند. از جمع پرسپوليسي‌ها، كاپيتان سيد جلال، سروش رفيعي، علي علي‌پور، محمود خوردبين، عليرضا بيرانوند با پسرش و رضا كرم‌ا... چعب آمده بودند و بازار عكس يادگاري گرفتن با آنها حسابي داغ بود. 

خانواده قاسمخاني هم كه حسابي سنگ تمام گذاشته بودند. قبل از شروع فيلم سخنان كوتاهي درباره بيماري اوتيسم گفته شد و بعد نوبت رسيد به يك كري استقلالي و پرسپوليسي. اول اسم استقلال؛ شايد 10 يا 15 نفر، سالن اما در قُرُق پرسپوليسي‌ها بود. وقتي اسم پرسپوليس آمد ــ آن هم در شبي كه تقريباً با از دست دادن امتياز توسط استقلال، قهرماني‌شان مسجل شده بود ــ تا دل‌تان بخواهد فرياد و دست و جيغ و هورا بود كه سالن را پر كرد. 

تب سلفي‌‌ هم داغ بود اما براي دو رديف اول با شروع فيلم، باديگارد گذاشته بودند. بعد از فيلم، بچه‌هاي پرسپوليس خوب خنديدند و راضي بودند، البته بيشتر حال‌شان از اين خوب بود كه تقريباً قهرماني‌شان از هفته‌ها مانده به پايان ليگ مسجل شده است و فقط يك سه امتياز براي جشن قهرماني مي‌خواهند. 

از آن طرف، عوامل فيلم هم از اينكه يك اكران داغ خيريه داشتند، حسابي سر كيف بودند. آنها قبل از اين هم اكران خيريه ديگري داشتند در حمايت از حيوانات ولگرد. اين بار اما جشن‌شان براي كودكان اوتيسم خيلي گرفته بود و راضي بودند. با سينما توانستند شادي بنشانند و كار خير كنند. 

 
پژمان جمشيدي: حالا بايد بروم سر تمرين پرسپوليس و تشكر كنم

پژمان جمشيدي مي‌گويد واقعاً شرمنده دوستان پرسپوليسي‌‌اش است كه در نبودش به تماشاي فيلم او نشسته‌اند. 

او در اين باره به تماشاگران امروز مي‌گويد: «راستش بچه‌هاي پرسپوليس كار بزرگي كردند. خب خيلي خوشحالم كه براي فيلم يك مراسم خيريه باشكوه برگزار شد و پرسپوليسي‌ها هم به وظيفه انساني‌شان عمل كردند. درست مثل عوامل فيلم. شكر خدا ‹خوب، بد، جلف› در نوروز امسال عالي بود. ما در كنار فروش خوب فيلم، دو اكران خيريه خوب هم داشتيم.»

او ادامه مي‌دهد: «به خاطر بچه‌هاي اوتيسم، اگرچه خودم به دليل درگيري كاري نتوانستم كنار بچه‌هاي پرسپوليس باشم اما واقعاً از حضورشان ممنونم. من فيلمبرداري سريال ديوار به ديوار را دارم و همين الان هم حسابي درگيرم و سر ضبط هستم ولي به سامان مقدم عزيز هم گفته‌ام بايد اين هفته يك روز به من وقت بدهد بروم سر تمرين بچه‌ها تا از آنها تشكر كنم. بالاخره آنها ديگر قهرماني‌شان هم قطعي است و من دوست دارم بروم پيشاپيش به آنها براي موفقيت‌شان تبريك بگويم و از اينكه شب اكران فيلم در كنارشان نبوده‌ام هم دوباره عذر بخواهم.»
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان