تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
لاریجانی در جمع خبرنگاران تأکید کرد؛

مجلس تمام قد از اشتغالزایی در کشور حمایت می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:مسئله رونق اشتغالزایی در کشور علاوه بر کمیسیون های تخصصی مجلس، در فراکسیون اشتغال و تولید نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.
رویداد۲۴رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:مسئله رونق اشتغالزایی در کشور علاوه بر کمیسیون های تخصصی مجلس، در فراکسیون اشتغال و تولید نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

علی لاریجانی پس از حضور در نشست مشترک با اعضای فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی درجمع خبرنگاران گفت:بخشی از کارها درخصوص اشتغال از طریق "فراکسیون اشتغال و تولید" سامان می یابد و با توجه به اینکه نمایندگان از کمیسیون‌های مختلف در فراکسیون اشتغال عضو هستند؛جمع‌بندی‌هایی در خصوص اشتغال صورت خواهد گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ابعاد گوناگونی در بحث اشتغالزایی وجود دارد که می‌تواند بسیار کارآمد باشد؛ بنابراین توجه به نظرات نمایندگان که برگرفته از نظر مقام معظم رهبری است درخصوص اشتغالزایی باید مبنا قرار گرفته شود.

لاریجانی افزود:برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای اشتغالزایی باید درنظرگرفته شود و با هماهنگی مجلس، دولت و مرکز پژوهش‌های مجلس کارها پیگیری خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به کارآفرینی ادامه داد:اگر نیازی به قانون جدید برای اشتغالزایی بیشتر باشد؛این کار انجام خواهد شد،ولی در این رابطه اصراری نیست ؛زیرا ممکن است با انجام برخی هماهنگی‌ها در حوزه اشتغال کارها سامان یابد.

او با اشاره به فعالیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای اشتغالزایی در سال 96 افزود: توجه به موضوع اشتغالزایی توسط فراکسیون اشتغال و تولید مجلس جدا از پیگیری‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس است و کار برای اشتغالزایی بیشتر از طریق فراکسیون و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز با هماهنگی دولت پیگیری می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان