تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶

اگر کارفرما بیمه کامل نکرد چطور باید اقدام کرد؟

برای بیمه کامل اول باید کارکرد و اشتغال در روزهایی که بیمه رد نشده توسط مراجع مربوطه تایید شود .
رویداد۲۴ - برای بیمه کامل اول باید کارکرد و اشتغال در روزهایی که بیمه رد نشده توسط مراجع مربوطه تایید شود .

کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: من از خرداد سال 94 در دفتر پلیس+۱۰مشغول بکار شدم ولی کارفرما از مردادماه همان سال بیمه بنده را رد کرد با این وجود تا دی ماه ۹۴بیمه کامل رد کردند و بعد از آن از۱۲تا ۱۹روز بیمه می کند و به هیچ وجه هم قبول نمی کند که از حقوقم کسر کنند تا بیمه کامل رد شود. تعداد روزهایی که بیمه رد نشده را خودم می توانم پرداخت کنم یا نه؟

در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: اول باید کارکرد و اشتغال شما در روزهایی که بیمه رد نشده توسط مراجع مربوطه تایید شود . برای این کار اول مدارک اشتغال خود را در دوره مذکور به شعبه تامین اجتماعی ارائه کنی تا در کمیته احتساب سوابق شعبه مورد بررسی قرار گیرد در صورتی که منجر به نتیجه نشد باید به هیاتهای حل اختلاف وزارت کار بابت عدم اجرای ماده 148 قانون کار مراجعه و از کارفرما شکایت کنید.


برچسب ها: رویداد24 ، کارفرما ، بیمه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان