تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶

جشن ۱۰۰هزار نفری و مسئولی که توجیه نشده بود/ حسرت بالابردن جام بر دل هانی کوچولو ماند

جام قهرمانی فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران توسط وزیر ورزش به کاپیتان پرسپولیس اهدا شد و سید جلال حسینی جام را بالای سر برد.
 رویداد۲۴-جام قهرمانی فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران توسط وزیر ورزش به کاپیتان پرسپولیس اهدا شد و سید جلال حسینی جام را بالای سر برد.

پرسپولیس که از هفته بیست و ششم لیگ برتر قهرمانی خود را در لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کرده بود در هفته بیست و هفتم در تهران و در حضور 80 هزار تماشاگر به مصاف پدیده رفت و توانست این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

مراسم قهرمانی با ورود علیراضا بیرانوند به همراه پسر خردسالش به زمین آغاز شد و پس از او سایر بازیکنان پرسپولیس هم به نوبت وارد زمین شدند که کمال کامیابی نیا، علی علیپور و حسین ماهینی هم کودکان نوزاد خود را هم به همراه داشتند. مهدی تاج، مسعود سلطانی فر و علی اکبر طاهری هم در اهدای مدال‌ها به بازیکنان شرکت داشتند. سپس نوبت به دستیاران و مربیان رسید که کریم باقری نخستین عضو از اعضای کادرفنی بود.

بعد از ورود برانکو ایوانکوویچ بر روی سکوی قهرمانی، سید جلال حسینی هم وارد زمین شد و مدال خود را گرفت. مسعود سلطانی فر نیز جام قهرمانی این مسابقات را به سید جلال حسینی دد و او هم جام را بالای سر برد.

در حالی که گفته می شد هانی نوروزی در مراسم شرکت خواهد داشت او در این مراسم غایب بود که در ادامه مشخص شد او به همراه عموی خود قصد ورود به زمین را داشت که مسئولان ورزشگاه اجازه ورود آن ها را به زمین ندادند ودر نتیجه این کش مکش هانی نوروزی به زمین می‌خورد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان