تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

احتمال حضور مدافع مصدوم پرسپولیس مقابل الهلال

در روزهایی که نگرانی بابت ساختار تدافعی پرسپولیس در بازی حساس امشب برابر حریف سعودی به اوج خود رسیده بود پابه توپ شدن مدافع سرخپوشان کمی از نگرانی ها کاست.
رویداد۲۴_در روزهایی که نگرانی بابت ساختار تدافعی پرسپولیس در بازی حساس امشب برابر حریف سعودی به اوج خود رسیده بود پابه توپ شدن مدافع سرخپوشان کمی از نگرانی ها کاست.
 بعد از محرومیت سیدجلال حسینی از مصاف امشب با الهلال خبر مصدومیت محمد انصاری و غیبت او در بازی با حریف عربستانی هم مزید برعلت شد تا قهرمان لیگ برتر با بحران جدی در خط دفاعی خود روبرو شود. خبری که شوک بزرگی به اردوی سرخپوشان و برانکو وارد کرد آن هم در آستانه جدالی که حکم مرگ و زندگی در آسیا را برای پرسپولیسی ها دارد.

در حالی که تمامی اخبار از غیبت انصاری حکایت داشت این بازیکن ملی پوش عصر دیروز در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس پا به توپ شد و به تمرینات بازگشت که همین اتفاق کورسوی امیدی برای کادر فنی و طرفداران زنده کرد که با تلاش کادرپزشکی انصاری به ترکیب بازگردد. از همین رو اگر دیدید این مدافع کلیدی امشب در ترکیب به میدان رفت زیاد تعجب نکنید گرچه خبرهای تکمیلی حکایت از حضور چند دقیقه ای انصاری در نیمه دوم دارد.

در صورتی که انصاری توانایی 90 دقیقه حضور در میدان را نداشته باشد به احتمال فراوان برانکو از زوج ماهینی با ربیع خواه در ساختار تدافعی اش بهره خواهد برد تا به این ترتیب فرشاد احمدزاده دوباره در نقش مدافع چپ به میدان برود مگر این که مدافع مصدوم سرخپوشان توانایی بازی را پیدا کند.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان