تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
فاطمه راکعی خبر داد

محکومیت شریعتمداری به 6 ماه حبس

فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفته است: حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان به اتهام نشر اکاذیب به 6 ماه حبس که قابل تبدیل به 2 میلیون تومان جزای نقدی است، محکوم شده است.
 رویداد۲۴-فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش در گفت وگو با خبرنگار سیاسی پانا گفته است: حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان به اتهام نشر اکاذیب به 6 ماه حبس که قابل تبدیل به 2 میلیون تومان جزای نقدی است، محکوم شده است.

راکعی در ادامه افزوده است: طرح شکایت از مدیرمسئول روزنامه کیهان، به آن دلیل انجام شد که شریعتمداری در یکی از شماره های این روزنامه، خانم راکعی را از وابستگان حلقه لندن معرفی کرده بود.

راکعی در عین حال از علیزاده طباطبایی وکیل این پرونده تشکر کرده و گفته است: وظیفه خودم می دانم از طرف جریان اصلاح طلب از ایشان که بدون هیچ چشمداشتی برای خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی زحمت کشیده اند و همچنین در خصوص پرونده خودم تشکر کنم. او همچنین تاکید کرد: اگر زحمات این وکیل دادگستری نبود به احتمال زیاد شکایت از شریعتمداری به جایی نمی رسید.

نماینده ادوار مجلس در پایان تصریح کرد: مهم نیست که محکومیت حبس را می شود به جزای نقدی تبدیل کرد یا نه، مهم این است که با همه ضعف ها و انتقاداتی به قوه قضائیه داریم در کشوری زندگی می کنیم که اگر حقوقی و قانونی توسط وکلای خوب اقدام و تلاش کنیم به حق خودمان می رسیم.

به گزارش پانا، شنبه دوم اسفند سال 1394 محمود علیزاده طباطبایی به وکالت از فاطمه راکعی نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی به دلیل انتشار گزارشی با عنوان «آقای فرماندار! رزمنده جانباز خط قرمز است یا فتنه‌گر؟!» علیه او از شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان شکایت کرد.

در این متن از فاطمه راکعی اینگونه یاد شده است: «فاطمه راکعی هم‌اکنون از آلت‌دست‌ها و همکاران حلقه لندن و سایت فتنه‌گر جرس (وابسته به محسن کدیور) می‌باشد.»
نظرات شما
پیشخوان